Több mint kétmillió rajongót vonzott a Bon Jovi idei világkörüli turnéja, így az idén 30 éves amerikai rockbanda hat éven belül már harmadszor bizonyult a legnépszerűbb koncertzenekarnak a Billboard listáján – közölte a CNN hétfőn.
Az együttes tagjai februárban indult, Because We Can – The Tour című körútjuk során 90 teltházas koncertet adtak, amivel mintegy 205 millió dolláros összbevételre tettek szert. A rockbanda a kedden záruló koncertsorozatával márciusban megjelent 12. stúdióalbumát, a What About Now című lemezt népszerűsítette. A generációkat összekötő zenekarnak az utóbbi években többször is sikerült az élen végeznie, legutóbb 2010-ben, előtte pedig 2008-ban. A Billboard koncertbevételek alapján összeállított listáján a Cirque du Soleil Michael Jackson-műsora, a The Immortal World Tour végzett a második helyen, – a Bon Jovihoz képest mintegy kétszer annyi előadás alatt – hozzávetőleg 157 millió dollárt kasszíroztak. A dobogóra Pink fért még fel, ő csaknem 148 millió dollárt keresett idén. Sokat fizettek a negyedik helyre befutó Bruce Springsteen és zenekarának fellépéseiért is, a legfiatalabb popelőadók közül az ötödik helyen szereplő Rihanna kereste a legtöbbet.
Forrás:MTI