A FIA WTCR verseny keretein belül megrendezett PURE ETCR sorozat budapesti állomásán az A és B csoportban is kiemelkedően szerepelt a magyar CUPRA alapú Zengő Motorsport. A csapat színeiben Mattias Ekström és Jordi Gené az A csoport második és harmadik helyét szerezte meg, míg a B csoportban Nagy Dániel a harmadik, Mikel Azcona a dobogó első fokára állhatott. A mogyoródi hétvége után Mattias Ekström vezeti a bajnokságot.
A PURE ETCR egy olyan futamsorozat, melyben kizárólag tisztán elektromos autók versenyeznek. Jelenleg három csapat szerepel a versenykiírásban: a gyári Hyundai, a Romeo Ferraris, valamint az 500 kw-os CUPRA e-Racer modellt használó Zengő Motorsport. A PURE ETCR sorozat negyedik állomása volt a Hungaroring, ahol magyar csapat kiemelkedő eredményt ért el. A bajnokság élén jelenleg a Zengő színekben autózó Mattias Ekström áll, aki az utolsó versenyhétvégén, október 17-én, Dél-Koreában ünnepelheti majd bajnoki címét, ha újra sikerül felülmúlnia a Hyundai francia pilótáját, Jean-Karl Vernay-t.
„Kifejezetten büszkék vagyunk arra, hogy az Elektromos TCR sorozat nyárvégi állomásán, a Hungaroringen került még közelebb az első ETCR sorozat megnyeréséhez a Zengő Motorsport pilótája. Külön öröm számunkra az, hogy nemcsak Mattias Ekström és Mikel Azcona, hanem a többi Zengő versenyző, köztük Nagy Dániellel is jó eredménnyel zárta a hétvégét” – nyilatkozta a verseny után Rozgonyi Ádám, a CUPRA hazai márkaigazgatója. „Azért is vagyunk büszkék a CUPRA e-Racer modelleket használó Zengő Motorsport csapatára, mert egy olyan versenysorozatban nyújtanak kiemelkedő teljesítményt, ami a a jövő károsanyag-kibocsátásmentes versenyzése felé tekint” – tette hozzá Rozgonyi Ádám.
A Hungaroring WTCR futamán is kiváló helyezést ért el a Zengő Motorsport a CUPRA modellekkel, azonban a vasárnapi verseny mégis kellemetlenül indult a magyar csapat számára. Hiába szerezte meg Rob Huff a szombati időmérőn a pole pozíciót, az első futamon szerzett baleset miatt viszont a vasárnapi futamon csak a boxutcából indulhatott. Az angol versenyző azonban így sem lehet elégedetlen a magyarországi teljesítményével, ugyanis második szabadedzésen a magyar versenymérnök, Kathi Sándor Péter támogatásával pályacsúcsot autózott. Mikel Azcona, a Zengő Motorsport spanyol pilótája az első futamon második helyet ért el, a második versenyen pedig negyedik helyen ért célba, azonban az Azcona előtt végző argentin Honda pilótát, Néstor Girolamit a futam után 5 másodperces büntetéssel sújtották a sportfelügyelők, így végül Azcona a harmadik helynek örülhetett a Hungaroringen az utolsó WTCR versenynapon.