Akárcsak a CUPRA, Rosalía is Barcelonából inspirálja a világot, mindössze néhány év alatt vált Spanyolország egyik legismertebb nemzetközi művészévé, világszerte követők millióival.
A hagyományossal szakító, kihívó autómárka és Rosalía friss együttműködése keretében új megközelítésben szólalhat meg a spanyol énekesnő Grammy-díjas MOTOMAMI albumának „Abcdefg” című, virális slágere.
A közös videó március 26-án este a King’s League döntő mérkőzésének félidei szünetében tartotta premierjét, amikor a fiatal kreatív tehetségeket és a CUPRA márkát ünneplő bemutató várta a szurkolókat az FC Barcelona Camp Nou stadionjában.
A videóban a CUPRA márkanagykövetei közül Daniel Brühl színész, Alexia Putellas, Ansu Fati és Marc ter Stegen FC Barcelona játékosok, valamint Klara Andersson autóversenyző és Ariana Sánchez padeljátékos is feltűnik, de a márka új korszakának új hősei – a CUPRA UrbanRebel Concept, a CUPRA Tavascan és a CUPRA Terramar – is megjelennek.
A közös kampánnyal kapcsolatban Sven Schuwirth, a CUPRA ügyvezető igazgatója kiemelte: „Akárcsak a CUPRA, Rosalía is Barcelonában született, valójában mindössze négy kilométerre székhelyünktől. Hasonlóképpen, mind a CUPRA márkát, mind Rosalíát nemzetközi gondolkodásmód és vonzerő jellemzi, egyfajta kulturális mérföldkőként szolgálva azon emberek és új generációk számára, akik az élet nem szokványos aspektusait keresik.”