Őszi szakaszába érkezett a Magyar Turizmus Zrt. belföldi fogyasztói kampánya: a derű jegyében a hazai turisztikai régiók bor és gasztronómiai kínálatára, őszi rendezvényeire és aktív programjaira irányítja a figyelmet a nemzeti turisztikai marketingszervezet.
A Magyar Turizmus Zrt. termékalapú belföldi kampánya 2013-ban az utazásra, mint élményre és egy-egy olyan hangulatra, életérzésre épül, amely valós belföldi utazási motivációt jelent. A négy évszakban négy hangulatot sugallva (Harmónia, Ébredés, Zsongás, Derű) fűzik össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és azokat a régiókat, amelyekben az adott termék domináns. Az őszi kampány Észak-Magyarországra, a Dél-Dunántúlra és a Nyugat-Dunántúlra összpontosít.
Az őszi hirdetések szlogenje: Minden ízében Magyarország! – Ősz a gasztronómia jegyében. A hirdetésekkel a társaság ösztönözni kívánja – elsősorban a városi – lakosságot, hogy a szüret és újborkészítés időszakában minél többen látogassanak el a hazai tájakra, hiszen a bor igazi megismerése lehetetlen termőhelyének felfedezése nélkül. Az ősz számos izgalmas fesztivált is kínál a kalandvágyó látogatók számára, az országszerte zajló programok között a bor- és gasztronómia kedvelői és a különleges programokra vágyók egyaránt találnak kedvükre valót.
A turisztikai termékekhez ezúttal is kapcsolódnak régiós akciók, az ajánlatokat és programokat a megújult weboldalán népszerűsíti a társaság. A kampány kreatívjain is felhívják a figyelmet az itthon.hu oldalra, valamint emlékeztetnek a SZÉP-kártya szálláshelyi felhasználásának előnyeire is.
A közterületi hirdetéseken kívül a nyomtatott és az elektronikus sajtóban is megjelennek a kampány kreatívjai, amelyek november elejéig láthatók, emellett az itthon.hu honlapra mutató internetes bannereket is közzétesznek több online felületen. Az imázshirdetések mellett PR-cikkek is részei kampánynak.
A kampányt Facebook-aktivitás is kíséri: a „LEGYEN EGY VENDÉGED” elnevezésű promócióban három magyarországi turisztikai régió – Észak-Magyarország, Dél-Dunántúl és Nyugat-Dunántúl – kedvezményes ajánlatai közül lehet választani.A résztvevő első lépésként kiválasztja azt a régiót, ahová utazni szeretne. A választott régióban a rendelkezésre álló ajánlatokból kiválasztja a neki tetszőt, ezt egy elektronikus képeslapon feladva eljuttathatja annak a személynek, akivel ezt együtt szeretné igénybe venni. Az ajánlatra mutató linket a képeslap tartalmazza. Ha az ajánlat mindkettőjük tetszését elnyeri, akkor azt a szolgáltatóval való egyeztetést követően vehetik igénybe. A résztvevők között két alkalommal 5-5 darab Hungary Card-ot is kisorsolnak a promóció időtartama alatt.
A kampány üzenetét a társaság személyesen is tolmácsolta, tolmácsolja több nagy hazai rendezvényen (Etyeki Piknik, V. Libamájfesztivál, Országos Kisvasutak Napja, Budavári Borfesztivál). Az MT Zrt. munkatársai minden kitelepülés alkalmával naprakész információval szolgálnak hazánk turisztikai kínálatáról, emellett a Magyarországot, illetve a hazai régiókat részletesebben bemutató kiadványokból lehet válogatni.
A hazai régiók őszi turisztikai kínálatáról legközelebb szeptember 18-22. között a budapesti OMÉK-on (Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás) a Hungexpo G pavilonjában személyesen is tájékozódhat a nagyközönség, ahol helyi termékekkel és turisztikai ajánlatokkal találkozhatnak, illetve remek borokat is kóstolhatnak.