Ha tél, akkor Budapest Winter Invitation – Nyolcadszor is

A téli időszámítás beköszöntével teljes fordulatszámra  kapcsolt a Magyar Turizmus Zrt. hagyományos téli forgalomélénkítő kampánya, a  Budapest Winter Invitation (BWI) is. A novembertől áprilisig tartó eddigi akciók  igen sikeresnek bizonyultak, 2012-13 telén több mint 93 000 többlet  vendégéjszakát generált a BWI-promóció. Londonban és Bécsben a héten már  láthatók a Budapestet népszerűsítő kampány hirdetései, amelyeknek kiemelt  ajánlata a Szépművészeti  Múzeum Caravaggiotól Canalettóig c. nagykiállítása. 

A Magyar Turizmus Zrt. nyolcadik  alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation kampányt, amelynek célja  Budapest népszerűsítése mellett a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának  növelése. Az ezúttal is 1 millió euró értékű média-megjelenéssel is támogatott  kampányhoz 54 fővárosi szálloda csatlakozott. Az áprilisig folyamatosan zajló  kampány szlogenje továbbra is Budapest: Winter’s hottest  choice (Budapest: a tél legforróbb  ajánlata). Azok a vendégek, akik az akció keretében legalább három éjszakára  szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes  éjszakát kapnak ajándékba. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több  fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális események és szórakoztató programok  széles választéka teszi lehetővé a test és a lélek regenerálódását. A  népszerűségre való tekintettel továbbra is az ajánlat része az ingyenes fürdőlátogatás a Gellért, a Lukács  vagy a Rudas Fürdőben, az 50%-os kedvezmény a Széchenyi Fürdőben, s a  szállodában kapott voucher további kuponos kedvezményeket foglal magában: többféle  városnézést, valamint egyszeri 50%-os kedvezményt az Aquaworld élményfürdőbe a  napi belépő váltása esetén. December 31-éig a vendégek 1+1 adag forralt bort is  fogyaszthatnak a Bazilikánál zajló Adventi Ünnepen.

Az ajánlatok már foglalhatók az akció  saját weboldalán, a www.budapestwinter.com-on és  a  partnerek saját csatornáin, emellett a piacvezető Expedia  és Hotels.com portálcsaládon kiemelt kampány is népszerűsíti a  hideg téli napokra szánt szívmelengető ajánlatokat. A vezető utazási portál oldalain kívül  számos további online felületen több tízmillióan találkoznak majd a Budapest  Winter Invitation csomaggal.

A BWI kampány fő  finanszírozójaként idén is a Magyar Turizmus Zrt az akció szervezője és aktívan  részt vesz a kampány népszerűsítésében. A  marketingakció kiemelt együttműködő  partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar  Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Gyógyfürdői Zrt., a  Budapesti  Fesztiválzenekar, a Budapest Airport Zrt., a Budapesti  Fesztivál- és Turisztikai Központ, az Expedia és Hotels.com nemzetközi piacvezető utazási portál, és olyan  turisztikai szolgáltatók, mint a CityTour Hop on Hop off és a Legenda  Kft.

 A központi  online kampány kiegészítéseként, az akció valamennyi kiemelt célpiacán, több  mint 15 országban zajlanak online, PR és közterületi kampányok a Magyar Turizmus  Zrt. külképviseleteinek szervezésében.

A Szépművészeti Múzeum és a Budapesti Tavaszi Fesztivál  ismét stratégiai partnerként csatlakozott az idei akcióhoz,  kiegészítve az alapterméket újabb vonzerőkkel. A Szépművészeti Múzeum Caravaggiotól  Canalettóig című, a hétvégén nyílt kiállítása nemzetközi viszonylatban is  kiemelkedő, csakúgy, mint a Budapesti  Tavaszi Fesztivál, amelynek április 6-i zárónapjához igazították a kampány  időtartamát is. A szervezők együttműködésének köszönhetően az itáliai barokk és  rokokó festészetet bemutató kiállítás, a Budapesti Fesztiválzenekar  rendezvényei, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál nemzetközi promóciói is  összekapcsolódnak a téli városlátogató csomagéval. Ezek a marketingakciók és  kampányok a források koncentrálásának köszönhetően nemcsak nagyobb jelentőségűek  lehetnek, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak  is.

Londonban, a világ egyik  legjelentősebb turisztikai kiállításának (World Travel Market – WTM)  megnyitásához időzítve, a teljes londoni  metróhálózatban, a metrókocsik belsejében 1000 db plakát, a WTM-re közlekedő  vonalon pedig 300 db plakát hirdeti az itáliai remekműveket bemutató kiállítást  és a téli akciót.

London belvárosában, továbbá kilenc,  kiemelt forgalmú metróállomáson (Oxford Circus, Victoria, Holborn, Kings Cross,  Euston, Liverpool Street, Paddington, Green Park és Leicester square)  találkozhatnak az utazók mozgólépcső melletti  BWI-plakátokkal.

Novembertől Bécs belvárosában is közös köztéri kampány zajlik, amelynek  keretében 26 citylight és 16 dupla citylight plakát népszerűsíti a 17-18.  századi itáliai festészetnek szentelt reprezentatív budapesti kiállítást és a  BWI akció üzenetét.

A BWI kampány legfőbb célpiacai: Egyesült Királyság,  Németország, Franciaország, Olaszország, Skandinávia, Ausztria, Spanyolország,  illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia. Az MT Zrt. külképviseletei  által a célpiacokon szervezett BWI akciókról folyamatosan, külön hírekben  számolunk be.

Az összesítés szerint az 2012-13-as  évi BWI-akció eredménye legalább 25 063 érkezés és 93 455 többlet vendégéjszaka.  A legtöbbet a brit, az olasz és a francia vendégeknek köszönhetjük, többségük  repülővel érkezett.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*