A korábban REWE, az idei évtől DER Touristik átfogó márkanevet viselő cégcsoport az egyik legnagyobb forgalmat bonyolító partnere a Magyar Turizmus Zrt.-nek Németországban. Az együttműködés éves szinten mintegy 20.000 német vendéget és 200.000 vendégéjszakát jelent Magyarország számára, melyek közül számos éjszaka a balatoni régióban realizálódik. Éppen ezért a Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviselete a korábbi évekhez hasonlóan ezúttal is saját standdal vett részt az idén Drezdában megrendezett DER Touristik 2014-es nyári katalógus-bemutatón. A rendezvény 2 napja alatt lehetőség nyílt személyes találkozóra több mint 1200 top német utazási iroda munkatársával. Az esemény során 31 országból 700 kiállító tematikus bontásban, különféle “világokban” mutatta be turisztikai kínálatát. Magyarország – az MT Zrt. németországi képviselete és a Danubius Hotels Group – Horvátországgal, Németországgal, Svájccal és Bulgáriával közösen, mint “autós desztináció” várta az utazási szakma legjavát. A minden évben nagy sikert arató katalógusbemutató idén sem okozott csalódást: mind a kiállítók, mind pedig a látogatók elragadtatva beszéltek az eseményről, amelyet jövőre Prágában rendeznek meg.
A hosszú évek óta tartó együttműködés hatására a magyar kínálat mára már meghatározó lett az ITS közép-európai katalógusában. Az öt országot (Magyarország, Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Szlovénia) összefogó, mintegy 100 oldalas kiadvány egyharmada, azaz 35 oldal, legfőképpen balatoni és a nyugat-magyarországi ajánlatokat tartalmaz. Budapest pedig a Städtereisen katalógusban szerepel számos hotelajánlattal. Magyarország emellett az exkluzívabb utakat kínáló Jahn Reisen Sommergenuss 2014 kiadványban is megjelenik, mégpedig Ausztria, Hollandia, Németország és Olaszország mellett egyedüli közép-kelet-európai országként.
Mivel a nagy német utazásszervezők közül a német piacon a DER Touristik csoport jelenik meg először következő évi, nyári katalógusaival, így az ITS Sommer 2014 kiadványok a konkurencia számára is releváns és fontos információkat tartalmaznak, jelentős befolyást gyakorolva a következő évi, szervezett utazási trendekre. Ami pedig a Magyarországra vonatkozó eredményeket illeti, a DER Touristik cégcsoport az elmúlt évek pozitív eredményei után az előzetes foglalások tükrében 2014-re is optimistán tekint. S hogy az eladási számok hazánk tekintetében tovább növekedjenek, a Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete a következő hetekben is folytatja a marketing-együttműködést a cégcsoporttal, melynek következő állomását decemberben “DERTOUR Travel Talk”, azaz az utazási irodai munkatársak „Magyarország-képzése” jelenti két német nagyvárosban.