Összesen huszonöt helyszínről tudósítottak a közmédia munkatársai. A műsorfolyamot idén az M1 és a Duna World sugározta. Előbbi közel négy és fél órában, utóbbi csatorna hat órában számolt be az eseményekről.
A délelőtti műsorsávban az „Itthon vagy, Magyarország szeretlek” bejelentkezéseit követve az M1 több mint 528 ezer embert ért el. A vele párhuzamosan futó Duna World ugyanebben az időszakban 255 ezer főt kapcsolt be a műsorba.
A délután folyamán is folyamatosan 110 és 143 ezer fő között alakult a nézettség és összességében közel 761 ezren néztek bele a műsorba, amelyet előre leforgatott anyagok és élő bejelentkezések egyaránt színesítettek.
A tavaly megkezdett hagyománynak megfelelően a nap csúcspontja az esti tűzgyújtás volt. A kezdeményezés sikerességét jól jelzi, hogy több mint 1600 településen gyúltak meg a Szent Mihály napi tüzek. Akik nem a helyszínen ünnepeltek, azok továbbra is az M1 és a Duna World csatornákon keresztül követhették az eseményeket: közel 329 ezren nézték végig az esti adást és több mint 792 ezren kapcsolódtak be hosszabb-rövidebb ideig a közvetítésbe.
Az egész nap eseményeit tekintve a teljes népesség 19 százaléka, 1,7 millió ember csatlakozott a televíziónak köszönhetően az eseménysorozathoz.