Tökéletesen indult a szombati nap Jaramában Kiss Norbi számára, ő volt a leggyorsabb mindkét szabadedzésen, és megnyerte az időmérőt is, így a Pole pozícióból rajtolhatott az első futamon. Jó rajt után meglépett üldözői elől, végig magabiztosan és hiba nélkül autózott az élen. Mikor a gumik már nagyon elkoptak, némileg csökkent az előnye, de a mögötte autózó Hahn egyszer sem volt támadó pozícióban, így Norbi sima rajt-cél győzelmet aratott, Hahn és Albacete előtt.
Major Beni az időmérőn kilencedik lett, és a futamon is tartotta ezt a pozíciót, de a közepe felé elfolyt a szervo olaja, ezért fel kellett adnia a versenyt. A második futamnak Beni az utolsó helyről, ráadásul a bokszutcából vágott neki, mivel a két verseny közötti idő éppen csak elég volt a szereléshez, de a rajtrácsra már nem tudott felérni a fiatal pilóta. Végig csatázva a 22. helyről egészen a 12-re tudott előre jönni, ahol még Bösigert támadta, de őt már nem maradt ideje megelőzni.
Kiss Norbi a nyolcadik helyről rajtolt a második futamon, nem is akármilyent, rögtön elment az előle induló Albacete mellett, majd kikerülte az összeakadó Bösiger-Vrsecky párost, és harmadiknak fordult az első kanyarban. A féktávon viszont Albacete egy elég optimista féktávot vett, ráadásul belül megtolták egymást a pilóták, és pont Norbi volt a dominó végén, így őt lökték ki a kavicságyba, ráadásul mikor visszajött volna, kapott még egy ütést, így csak a 10-12. helyen térhetett vissza az aszfaltra. Ott pont belekerült a darálóba, nagyon nehezen tudott előre lépegetni, de nagyokat csatázva és előzve a futam végére utolérte a Janiec-Albacete-Hahn vonatot, előzni viszont nem maradt ideje, így a sor végén befutva ötödik lett.
A vasárnap is fantasztikusan kezdődött Kiss Norbi számára, megnyerte az időmérőt, majd az első futamon ismét magabiztos győzelmet aratott, pontosan úgy, mint szombaton, még a befutó is megismétlődött, mögötte ugyanis Hahn és Albacete végeztek a dobogón.
Major Beni az időmérőn nyolcadik lett, de onnantól minden rosszra fordult, sajnos a Zolderi nagy baleset után sorra jöttek elő a rejtett hibák, melyek csak menet közben jönnek ki. Az első futamon tartotta nyolcadik helyét, de pár körrel a vége előtt elment a kormányzása, és kavicságyban állt csak meg a kamionja. Miután bevontatták, a csapat úgy döntött, a rövid szünetben nem lehet biztonságosra megcsinálni az autót, így nem állt rajthoz az ifjú pilóta az utolsó futamon, inkább nekiálltak a srácok szétszedni a kamiont, és már Le Mans-ra készülve aprólékosan kijavítani a felmerült hibákat.
A második futam is hasonlóan – de rosszabbul indult mint tegnap – Norbi számára, ugyanis az első kanyarban beforgatták őt, a 23-as rajtszámú Jose Fernandes nemes egyszerűséggel nekiment és addig tolta, míg Norbi megpördült…Ilyenkor a pilóták ottmaradnak a pálya közepén, megvárják a piros zászlót, majd hogy-hogy nem beindul a kamionjuk és mennek az új rajthoz – erre volt példa Nürburgringen, egymás után kétszer is…
Norbi sokkal elegánsabb megoldást választott, teljes gázzal a mezőny után eredt, és sorra levadászta a versenyzőket, feljött egészen a hatodik helyig Vrsecky mögé, de mire őt utolérte volna, vége lett a futamnak. Hatalmasat mentett ezzel Norbi, ugyanis a Buggyrás előtt már Albacete és Hahn autóztak a 3-4. helyen, így mindössze 1 és 2 pontot hoztak rajta.
Hat pont hátrányban érkeztünk Jaramába, de hat pont előnnyel fogunk Le Mans-ba! Két Pole és két első futamgyőzelem, hatalmas csaták és kétszer felcsendülő Magyar Himnusz – ezek a hétvége emlékei Spanyolországból.
Most útnak indulunk Le Mans-ba, hogy megvívjuk idei utolsó csatánkat a végső győzelemért!
Hajrá OXXO, hajrá Magyarország!!!!