Fennállásának legsikeresebb hetét zárta a PRO4. A 43. héten eddigi legmagasabb heti átlagos közönségarányát érte el a csatorna főműsoridőben és teljes napon egyaránt.
A 43. hét volt a PRO4 fennállásának legsikeresebb hete. A TV2 Csoport férfiakat célzó csatornája eddigi legmagasabb heti átlagos közönségarányát érte el mindkét, a csatorna számára fontos kereskedelmi célcsoportban (18-49 évesek és a 18-49 éves férfiak) főműsoridőben és teljes napon egyaránt.
Október 20-26. között a 18-49-es célcsoportban főműsoridőben 1,35%-ot, teljes napon 1,19%-os közönségarányt ért el a PRO4, míg a 18-49-es férfiak csoportjában a csatorna piaci részesedése 1,58% volt főműsoridőben és 1,42% teljes napot tekintve.
Október 20-26. között a 18-49-es célcsoportban főműsoridőben 1,35%-ot, teljes napon 1,19%-os közönségarányt ért el a PRO4, míg a 18-49-es férfiak csoportjában a csatorna piaci részesedése 1,58% volt főműsoridőben és 1,42% teljes napot tekintve.
A kiemelkedő teljesítmény elsősorban olyan sikerfilmeknek volt köszönhető, mint az Indiana Jones filmek, Az olasz meló és a Különvélemény.