A 35 érdeklődőt vonzó programon részt vevők arról szerezhettek információkat, hogyan növelheti a vendégek számát a Google a különböző típusú turisztikai vállalkozásoknál. A rendezvény első felében a téma leghitelesebb képviselői, a Google és az AS Services szakértői tartottak elméleti alapozást a Google keresőjéről, hálózatáról, a Youtube-ról, a Google turizmus specifikus alkalmazhatóságáról. A fejtágításon elérésről, célzásról és relevanciáról éppúgy szó esett, mint a minőségi mutatókról, hirdetési pozícióról vagy konverziós rátáról. Az ezt követő interaktív workshopon két csoportban személyre szabott megoldásokat kaptak, műhelytitkokat leshettek el a résztvevők.
A rendezvényen új névvel és új arculattal megjelenő Kontakt Műhely (korábban TDM Kontakt) ügyvezetője, Tóthné Márton Gabriella bevezetőjében elmondta: műhelyük a közeljövőben minden hónap első keddjén rendezi meg Mindennapi Turizmus Workshop-ot. A következő alkalommal, december 2-án a professzionális weboldal elkészítésének titkaiba pillanthatnak be a résztvevők, január 20-án a Turisztikai Pályázatok Napját kívánják megtartani Glattfelder Béla gazdaságszabályozásért felelős államtitkár részvételével.