Sikeresen szerepelt a TV2 Csoport kampánya az idei EFFIE reklámhatékonysági versenyen. Az ének iskolája kampányát Ezüst EFFIE-vel jutalmazták a november 7-i díjkiosztón.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata idén 13. alkalommal rendezte meg az EFFIE reklámhatékonysági versenyt. Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a reklám célját, az eredményességet díjazza. A megmérettetés zárásaként november 7-én este a Vigadóban nagyszabású gála keretében díjazták a legjobbakat. A TV2 Csoport Az ének iskolája kampányával nevezett a versenyre, amelyet Ezüst EFFIE díjjal jutalmaztak Bevezető kampány/Média kategóriában.
A TV2 2013-ban indította el egyedülálló zenei tehetséggondozó műsorát, mely jelentősen eltér az eddig megismert tehetségkutatóktól, új színt hozva a szórakoztató műsorok világába. Az ének iskolája és a hozzá kapcsolódó kommunikáció bebizonyította, hogy van helye a pozitív üzeneteket hordozó, értékeket közvetítő műsoroknak is a kereskedelmi csatornák kínálatában. A műsor sikerét az is alátámasztja, hogy 2014-ben már a 2. évfolyam diákjai is kijárták Az ének iskoláját és megmutatták, hogy a nagy hang ott van a kicsikben is.