Magyarország két legnagyobb fürdővárosa, Hévíz és Hajdúszoboszló modern és hatékony megjelenési formát keresve, idén új eszközökkel érik el az utazást tervező vendégeket, közvetlenül megszólítva őket kedvezményes ajánlataikkal.
A két város mindig is úttörő volt a városmarketing területén. Ezen elv mentén közösen úgy döntöttek, hogy a 2015. évi budapesti Utazás kiállításon külön városi megjelenéssel nem vesznek részt.
Az előzetes információk szerint a Magyar Turizmus Zrt. az idei évben régiós standokat nem tervez, így bár a korábbi években a régiós szemléletet támogatva aktív résztvevői voltak az MT Zrt. által szervezett régiós standoknak, ennek a lehetőségnek a megszűnésével új csatornákat kerestek.
Hajdúszoboszló és Hévíz közös promóciós tervei előkészítés alatt állnak, amelyekkel kapcsolatban hamarosan további információkra számíthatnak az utazni vágyók. A gyógyvizeikről híres települések számos marketingcsatornát fognak felhasználni az év első hónapjaiban, illetve közös budapesti kitelepülésen tervezik kedvezményes ajánlatokkal direkt megszólítani az érdeklődőket. Ezáltal a kiállítási részvételre szánt költségvetést közvetlenül a vendégek használhatják majd fel, üdüléseik során – áll a két város közös közleményében.
A turizmus.com szerkesztősége hivatalosan meg nem erősített, de jól értesült forrásai szerint a Magyar Turizmus Zrt. ebben az évben a Nemzetgazdasági Minisztérium álláspontját követve nem jelenik meg régiós standokkal, hanem csak egy, a korábbi évekhez képest szerényebb méretű központi standdal vesz részt az Utazás kiállításon. A helyzet komolyságát jelzi, hogy a Magyar TDM Szövetség november végi parádfürdői közgyűlésén a Hungexpo, mint az Utazás szervezője már megszólította a TDM-szervezeteket, hogy regionális standok hiányában képviseljék a belföldi kínálatot.