Április 18-19-én felöltöd a verseny overálod és nekilúdulsz a Siórally 18. Lóerő Vetélkedőn, ami az Ádándi rallycross pályán lesz.
De előtte mesélnél a versenyzői múltadról, autódról és hogy miként is kerülsz te egy Szöcske nyergébe? – Saját szórakozásomra kezdtem el rallyzni, első autóm egy E-36 BMW volt. majd próbáltam egy MITSUBISHI EVO-t meg egy SUBARU-t Ádándi Siórally pályán. Majd egyszer sikerült beülnöm egy teszt erejéig egy EVO IX jobb oldalára Matics Misi mellé, felejthetetlen élményvolt. és így meg volt pecsételve a BMW sorsa, és vásároltam egy MITSUBISHI EVO VI-ost, és innentől a szabadidőmet vele töltöttem, szó szoros értelmében, mert ha nem versenyeztünk, akkor készítettük fel a következő versenyre Kornél barátommal, navigátorommal együtt.
A kérdésedre válasz szöcske nyergével kapcsolatban, érdekes és nem rövid a válaszom. 2012 év vége fele ki találtam egy érdekes autót az MNASZ besorolása szerint a P3 csoportba tartozna, ha elkészülne egyszer, a mesteremberek ígérete alapján már tavaly tavasszal kellet volna tesztelnem, da hát kicsit késnek. Így meg hirdettem az autómat és egy Norvég gyerek megvette, tehát elvonási tüneteim voltak. Bérelgettem Ádándon különböző autókat, és a szöcskét, majd vettem egy LADA típusú valamit, majd és egy BMW-t, de közben eladó lett a szöcske, a szöcskével való menet az jó volt, de hát ezt is gyakorolni kell. Közben beültem idén Sipos István mellé a Jobb 1-be, mert a rally jobb oldalról is nagyon jó csak nem az igazi. Sipi mellett különösen jó hangulatban telnek a kilométerek és élményekben gazdagon, de ha elkészül, egyszer az autóm megyek is vissza a kormány mögé.
Ez a pálya egy igencsak változatos. Aszfalt és murva váltakozik rajta. Egy szöcskével sem kis kihívás itt versenyezni. Te miként vélekedsz erről a pályáról? Indultál-e már itt, vagy hallottál-e már róla? – A pályát most építetek át, így még nem mentem rajta, de a régi is jó volt, változatos és élvezetes.
Mi a célod a kétnapos versenyen? – Szórakozás. Csak jól szeretném érezni magam. Nem vagyok eredményorientált.
Támogatóid: Támogatókkal nem állunk túl gazdagon Antker-bau kft., H-glas Kft., és Sita-Trans Kft., de hát ez nem rally1, ez a szórakozásról szól, de köszönet nekik.
Szurkoljunk Gyurinak közösen április 18-19-én az Ádándi 18. Siórally Lóerő Vetélkedőn.
– Hajósi Miklós – www.hajoka.hu