Fennállásának legmagasabb közönségarányát érte el október 1-jén a FEM3 Café a kereskedelmi célcsoportban, amivel a műsor adásideje alatt a legnézettebb csatorna lett.
Eddigi legmagasabb közönségarányát érte el a FEM3 Café csütörtöki adása. Az október 1-jei műsor 6,6%-os közönségaránnyal futott a 18-49 éves korcsoportban, míg a 18-49 éves nők körében még magasabb, 9,83 %-os share-t hozott. Ezzel az eredménnyel a tavaly szeptemberben indult magazinműsor a saját műsorsávjában piacvezető lett ugyanebben a két célcsoportban – megelőzve az összes többi adót.
A TV2 csoport női csatornájának délelőtti magazinműsora szeptember 1-jén indult újra. Váczi Gergő és Czippán Anett mellett Erdélyi Mónika és Joshi Bharat köszönti reggelente a FEM3 Café nézőit, ahol időről időre vendégműsorvezetők is feltűnnek.