A fordított rajtrácsnak köszönhetően György Anett a negyedik rajtkockából indulva körönként egy-egy helyet javítva jött előre, így a harmadik körben már az élre állhatott. Ám fél távnál azonban Lexa ismét az élre tört, míg Anett visszacsúszott a negyedik helyre, majd a leintés előtt két körrel megelőzte Vanyovát , ezzel a harmadik helyet szerezte meg, Bizub a második legjobb lett, aki a futam leggyorsabb körét produkálta.
A Suzukisok mezőnyéből dr. Incze István hiányzott. A rajtnál Somogyi Márk átvette a vezetést, majd a harmadik kör után rontott és ketten megelőzték. Báldi vette át a vezetést, aki egy kör alatt négy pozíciót javított. Boldizs László Martint megelőzve az abszolút hatodik helyen autózott. Maricsek Miklós és Vogel Adrienn koccantak, minek következtében a hölgyversenyző autójának kitört a kereke és Maricsek autója is komolyabban megsérült. Így mindkettőjüknek fel kellett adnia a futamot. Kismarty-Lechner Gábor a Suzukisok mezőnyében stabilan az ötödikként autózott, őt György Gábor követte. A leintés előtti utolsó körben Somogyi elrontott egy féktávot, ami a harmadik hely elvesztésébe került, László Martin kihasználva a helyzetet átvette tőle a dobogós helyet. Somogyi negyedikként zárt.
Kismarty-Lechner Gábor: „Elütötték a futóművemet, aztán kellett három kör, hogy megtanuljam vezetni ilyen futómű állással, ami nem volt könnyű. Végig szenvedtem a versenyt, nem volt meg a tempó, nem tudtam rájuk jönni. Utána már inkább csak arra próbáltam figyelni, hgy ne egyen pálya elhagyásom, mert ha a többieket büntetik, talán előrébb tudok kerülni. Gyűjtöttem a pontokat, nagyon fontos volt, hogy befejezzem a versenyt, nem úgy, mint pénteken. Előrébb vártam magam. Volt két kontaktom is, az elsőnél már elment a futómű.”
Somogyi Márk: „Szerettem volna a célig megtartani ezt a pozíciót, de sajnos nem sikerült. A srácok nagyon gyorsak, én most tanultam meg ezt a pályát, életemben először mentem rajta. A negyedik helyet sikerült begyűjteni, Örülök, hogy nem nulláztam, megvannak a pontok. Volt még benne, de csak rajtam múlt, hogy nem tudtam lg kihozni. Az autó tökéletes volt, le a kalappal a szervizes srácok előtt. Martin előtt is le a kalappal, nagyon úriember módjára küzdött. Az, hogy ilyen fair küzdelmet vívtunk, a kupa színvonalát is mutatja.”
Báldi Gergő: „A rajt nagyon jól sikerült, négy autót sikerült megelőznöm. György Gábor a csapatfőnököm elengedett és ennek köszönhetően el tudtam lépni a velem egy tempón lévő srácoktól, egyesével szépen le kellett vadászni őket és behozni az autót a célba. A László Martin megelőzése volt a legneccesebb, tudtam, hogy gyors és meg kell ő lepni, de szerencsére összejött.”