Megduplázódott a német vendégek száma a Balaton Sound Fesztiválon

A Balaton Sound és Sziget Fesztivál németországi PR cégének, a FACTORY 92 mpx GmbH és a MTÜ németországi és svájci külképviseletének közös munkája eredményeként az idei Balaton Sound Fesztiválra több mint kétszer annyi német és svájci látogató érkezett, mint a tavalyi évben. A napijegyek eladása 300%-kal emelkedett, míg a fesztivál teljes időszakára kb. 90%-kal több jegyet adtak el Németországban és Svájcban. Ezek a kiemelkedő eredmények hosszú távon sokat segítenek a korábban „idős“ közönségként jellemzett nagy célpiac közönségének a további fiatalításán. A Sziget fesztivál jegyértékesítése a korábbi években hasonló fantasztikus tendenciát mutatott mindkét piacon, amit idén egy újabb fesztivál utáni érdeklődés növekedése tovább fokozott.

szakmaihírhezfotó_Németország_július25

Balatoni foglalás élénkítő akció a Thomas Cooknál az MTÜ német képviselet kezdeményezésére

Thomas Cook és Neckermann Reisen a 29. héten új sorozatában a tóparti nyaralásra összpontosított. Németország, Ausztria, Olaszország és Magyarország tóparti úticéljait mutatják be.

“Magyarország szívében” címmel az újságírók és végfelhasználók részére kialakított Newsroom-ban 2016. július19-töl a Balaton – mint tengeri alternatíva – 1-1 konkrét északi és déli parti ajánlattal szerepel. A két nagy népszerű város, Siófok és Balatonfüred. A leírás kiemeli a táj különleges szépségét, a mediterrán éghajlatot és a garantáltan kedvező vízhőmérsékletet. A tó viszonylag alacsony átlagmélysége folytán augusztusban is garantáltan alkalmas fürdőzésre, a déli parton elsősorban a gyermekes családok számára, az északi parton a vízisportok kedvelőinek. A Balaton-felvidéket pedig a vulkáni hegyek szerelmeseinek, mountain bike-osoknak, ill. túrázóknak ajánlják. A Newsroom-nak havonta több, mint 130 ezer olvasója van.

Az MTÜ német képviselet Facebook oldalán élénk visszhangot váltott ki az ajánlat posztja. Máig már 2.210-en látták. https://www.facebook.com/ungarn.tourismus