Plácido Domingo augusztus 10-én teltházas koncertet adott a budapesti Papp László Sportarénában, melyet a BMW Group Magyarország támogatott.
2016 augusztus 10-én este, a budapesti közönség állva ünnepelte Plácido Domingo-t aki a Papp László Sportaréna teltházas közönségét több mint 2 és fél órás produkciójával nyűgözte le. A spanyol tenor idén ünnepelte 75-ik születésnapját, ő a világ egyik vezető operaénekese, akit sokoldalú előadóként is megismert a közönség hosszú pályafutása során. Énekesi és színészi képességei mellett karmester is, illetve az utóbbi években a Los Angeles-i Opera főigazgatójaként is rajong érte a közönség. Vitalitása, pozitív energiája, mindent átható lelkesedése a magyar publikumot is meghódította, augusztus 10-én este egy több mint két és fél órás műsorral kápráztatta el az Aréna több mint 11 ezres közönségét.
A koncert során népszerű operaáriákat adott elő a Maestro és két meghívottja, az amerikai Angel Blue és a német Micaela Oeste szopránénekesek, akik a Plácido Domingo által alapított Operalia nemzetközi énekverseny felfedezettjei. A Giordano és Verdi áriák mellett operett és musical részletek csendültek fel, mint a Csárdáskirálynő és a Víg özvegy részletei, vagy éppen Bernstein West Side Story-jának vagy Loewe My Fair Lady-jének legismeretebb számai, valamint azok a spanyol tenor által kedvelt zarzuelák, melyek végigkísérték a Maestro pályafutását. Pasztircsák Polina magyar szoprán és Váradi Gyula, a Virtuózok hegedűművészének a fellépése is hozzájárultak az elsöprő közönségsikerhez, illetve a Magyar Állami Operaház Zenekara és az őket vezénylő Eugene Kohn karmester tették teljessé a koncertélményt.
A BMW Group Magyarország a művészet és kultúra (Art & Culture) elkötelezett támogatójaként ez alkalommal is autókat biztosított a művész és stábjának részére, így Plácido Domingo és felesége Marta Domingo, Angel Blue és Micaela Oeste szopránénekesek, valamint a stáb néhány további tagja három darab BMW zászlóshajóval, az új 7-es sorozattal közlekedett magyarországi tartózkodása során. A BMW 7-es sorozata a Maestro legnagyobb megelégedésére teljes kényelemben segítette budapesti ittlétét, mellyel a vállalat ismét kulturális elhivatottságát fejezte ki. „ A BMW Art & Culture (művészet és kultúra) programja világszerte már több mint 40 éve része a márka kommunikációjának, globálisan a BMW száznál is több ilyen kapcsolatot ápol. Az, hogy a Maestro budapesti koncertje során ismét elfogadta felajánlásunkat és az új BMW 7-es modell segíthette magyarországi programját igazi megtiszteltetés számunkra. Plácido Domingo munkája iránti szenvedélye, közvetlensége, megközelíthetősége példaértékű lehet a világ számára, mely értékek közel állnak a BMW márkához és filozófiához, és mint ilyen a művészetet és kultúrát támogató programunk tökéletes pillére.” –mondta el Berkes Zoltán – a BMW Group Magyarország kereskedelmi vezetője a koncert alkalmával.