Együtt a következő évtizedbe: az Audi, mint a Nemzetközi Sí Szövetség alpesi sí versenyeinek, az „Audi Sí Világkupa” névadója, 2022-ig meghosszabbította névadó szponzori szerződését a szövetséggel. Ily’ módon a márka továbbra is hangsúlyosan jelenik meg a nemzetközi téli sportok kiemelt partnereként. A 16. közös szezon október 28-29-én indult meg az ausztriai Söldenben.
A 15 országból érkezett versenyzők és edzők előtt rendezett nemzetközi sajtóbeszélgetéssel a Söldenben sorra került verseny előtt egy nappal az Audi hivatalosan is megadta az jelet a Sí Világkupa új szezonjának indításához. A márka megállapodott a Nemzetközi Sí Szövetséggel arról, hogy mint a Nemzetközi Sí Szövetség „Audi FSI Sí Világkupa” rendezvényének névadója, a 2021-2022-es évaddal bezárólag meghosszabbítja szponzori megállapodását a szövetséggel.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy az Olimpiai évad nyitóeseménye alkalmából bejelenthetjük a hosszú és sikeres partneri kapcsolatunk meghosszabbítását”- mondta Thomas Glas, az AUDI AG sport-marketingért felelős vezetője, majd hozzátette: „ennek eredményeként az Audi továbbra is a nemzetközi télisportok egyik kulcsfontosságú partnere lesz az elkövetkezendő esztendőkben. Az a tény, hogy a Sí Világkupa névadó márkájaként szerepelünk, a márka átfogó elkötelezettségének megnyilvánulása.”
A versenyzők Söldenben az óriás műlesiklással kezdték az új évadot, amelynek fénypontja a februárban Dél-Koreában rendezendő Téli Olimpia lesz. A Rettenbach-gleccseren megrendezett verseny rajtja az Audi rajtban volt, ami 15 éve, a 2002-2003-as szezontól kezdődően a sikeres partnerség megkülönböztető jelképe.