A magyar MTV a kezdetektől kiemelt figyelmet szentel a magyar előadóknak, újrainduló kezdeményezésükkel, az MTV brand:new-val pedig kifejezetten a feltörekvő hazai tehetségeket szeretnék támogatni. A projekt Zävodit bemutató, első szpotja októbertől naponta több alkalommal látható a Viacom zenei csatornáján.
Az MTV az Egyesült Királyságban szintén brand:new címmel folytat tehetséggondozó programot, a magyar verzió koncepcióját viszont − a nézői igényeknek megfelelően − a csatorna hazai munkatársai fejlesztették a magyar MTV-re. A csatorna vezetősége minden hónapban egy fiatal magyar tehetségnek ad lehetőséget a bemutatkozásra, egy hónapon át, naponta többször is láthatják majd a nézők az épp aktuális MTV brand:new szpotot és a támogatott előadó klipjét a csatornán.
A program októberben Zävodit, azaz Závodi Marcelt mutatja be. „Elég nehéz behatárolni, hogy melyik műfajjal foglalkozom leginkább, jelenleg rappel, hip-hoppal és R’n’B-vel. 13 évesen kezdtem el producerkedni, és azóta egyfolytában nyomom” – fejti ki bemutatkozásképp a fiatal zenész az MTV új műsorában, majd The Greatest című, első szólódaláról mesél. „Azt az üzenetet próbálja közvetíteni a hallgatók felé, hogyha teljesíteni szeretnétek az élet bármely területén, akkor el kell hinnetek, hogy ti vagytok a legjobbak. A The Greatest klipforgatása nagyon spontán volt, kint voltunk Utahban nyaralni, amikor jött az ötlet, hogy csináljunk egy klipet, mert annyira szép a táj. Így hát megragadtuk a telefonokat” – árulta el az izgalmas részleteket Zävodi. A fiatal zenész barátai társaságában, mobiltelefonok segítségével készítette el a klipet.
Zävodi kivételes lehetőségnek tartja ezt az újfajta bemutatkozási módot. „Az MTV nálam egyébként is alap dolog, kertipartikon, baráti összejöveteleken mindig ezt kapcsolom be, ez adja a háttérzenét. Az egyetlen csatorna egyébként, ahol játszák a zenémet. Sőt, nemrég az egyik haverom felhívott, hogy toplistás a dalom. Nagyon boldog voltam!” – árulta el a fiatal zenei tehetség.
Az MTV brand:new novemberben Myra Monokának, decemberben pedig a Felső Tízezernek nyújt majd bemutatkozási lehetőséget, és egy hónapig intenzív jelenlétet a csatornán.