Az előttünk álló hétvégén a hollandiai Assenbe látogat a Superbike világbajnokság mezőnye, ahol a Supersport 600-as kategória mellett a FIM Superstock 1000 Kupa versenyzői is újra megmérkőznek egymással.
A magyar H-Moto Team így a legutóbbi, aragóni versenyhez hasonlóan ismét két versenyzővel, Németh Balázzsal és Győrfi Alennel képviselteti magát a motoros világ elitjében. Győrfi Alen az idei szezonnak új motorral vágott neki, hiszen előző években használt Hondáját egy vadonatúj BMW-re cserélte le, melyet a bajor márka németországi gyárában szereltek össze. Az új BMW motorerőben komoly előrelépés a Hondához képest, ám az idei első versenyhétvégén, Aragónban ismételten kiderült, hiába a nyers erő, ha nem sikerül azt levinni az aszfaltra. Alen számára kínszenvedés volt az aragóni hétvége, hiszen a nem megfelelően funkcionáló futómű miatt motorja hátulja folyton külön életet élt, ami lehetetlenné tette számára az igazán jó eredmény elérését. Azért így is becsülettel behozta motorját a célba a 16. helyen, azaz minden nehézsége ellenére csak egy hellyel maradt le a pontszerzésről. A most következő, asseni hétvégén, a FIM Superstock 1000 Kupa idei második fordulóján Alen már egy új, Öhlins futóművel a motorján áll rajthoz, így a cél nem is lehet más, mint az aragóni hétvége baljós emlékének feledtetése és a pontszerzés. A tesztversenyen túl vagyunk, kezdődjön hát a versenyszezon! Győrfi Alen #40: „Az első, aragóni futamon az új BMW futóműje meggátolt minket a jó szereplésben, ezért Assenben már Öhlins futóművel állunk rajthoz. Maga a motor jó, ezért komoly javulást várunk ettől a futóműcserétől. A top10 közelébe, de minimum pontszerző helyre várom magam. Az asseni pályát kedvelem, jó technikás pálya, nekem tetszik a vonalvezetése. Remélem, végig száraz időnk lesz már pénteken is, és lehetőségünk lesz hamar megtalálni az ideális beállításokat az új futóművel.” Kelemen Krisztián csapatfőnök: „Az aragóni hétvége után egyértelművé vált, hogy valamin változtatnunk kell, és azt is biztosan tudjuk, hogy Spanyolországban a nem megfelelően működő futómű keserítette meg az életünket a leginkább, ezért úgy döntöttünk, ezt az alkatrészt lecseréljük a mostani, asseni verseny előtt. Az a múltkori verseny adataiból is jól látszott, hogy maga a motor erős, és az egyenesekben kiváló tempót produkált. Reményeink szerint most már a kanyarokban is gyorsan lehet majd vele közlekedni, és Alen méltó helyén harcolhat majd a pontokért, vagy akár a top10-es helyezésekért. Sok sikert kívánok az összes magyar versenyzőnek, aki rajthoz áll ezen a hétvégén.” A Superbike világbajnokság asseni fordulóján öt magyar versenyzőért szoríthatunk majd. A H-Moto Team színeiben szereplő Németh Balázs (Supersport) és Győrfi Alen (Superstock 1000) mellett Talmácsi Gábor (Supersport), valamint Bódis Richárd és Sebestyén Péter (European Junior Cup) hajt majd a magyar sikerekért. A H-Moto Team mindannyijuknak sok sikert, a sérülése miatt ezúttal távolmaradó Tóth Imrének (Supersport) pedig mihamarabbi felépülést kíván.i Alen: „A top10 közelébe, de minimum pontszerző helyre várom magam” Az előttünk álló hétvégén a hollandiai Assenbe látogat a Superbike világbajnokság mezőnye, ahol a Supersport 600-as kategória mellett a FIM Superstock 1000 Kupa versenyzői is újra megmérkőznek egymással. A magyar H-Moto Team így a legutóbbi, aragóni versenyhez hasonlóan ismét két versenyzővel, Németh Balázzsal és Győrfi Alennel képviselteti magát a motoros világ elitjében. Győrfi Alen az idei szezonnak új motorral vágott neki, hiszen előző években használt Hondáját egy vadonatúj BMW-re cserélte le, melyet a bajor márka németországi gyárában szereltek össze. Az új BMW motorerőben komoly előrelépés a Hondához képest, ám az idei első versenyhétvégén, Aragónban ismételten kiderült, hiába a nyers erő, ha nem sikerül azt levinni az aszfaltra. Alen számára kínszenvedés volt az aragóni hétvége, hiszen a nem megfelelően funkcionáló futómű miatt motorja hátulja folyton külön életet élt, ami lehetetlenné tette számára az igazán jó eredmény elérését. Azért így is becsülettel behozta motorját a célba a 16. helyen, azaz minden nehézsége ellenére csak egy hellyel maradt le a pontszerzésről. A most következő, asseni hétvégén, a FIM Superstock 1000 Kupa idei második fordulóján Alen már egy új, Öhlins futóművel a motorján áll rajthoz, így a cél nem is lehet más, mint az aragóni hétvége baljós emlékének feledtetése és a pontszerzés. A tesztversenyen túl vagyunk, kezdődjön hát a versenyszezon!
Győrfi Alen: „Az első, aragóni futamon az új BMW futóműje meggátolt minket a jó szereplésben, ezért Assenben már Öhlins futóművel állunk rajthoz. Maga a motor jó, ezért komoly javulást várunk ettől a futóműcserétől. A top10 közelébe, de minimum pontszerző helyre várom magam. Az asseni pályát kedvelem, jó technikás pálya, nekem tetszik a vonalvezetése. Remélem, végig száraz időnk lesz már pénteken is, és lehetőségünk lesz hamar megtalálni az ideális beállításokat az új futóművel.” Kelemen Krisztián csapatfőnök: „Az aragóni hétvége után egyértelművé vált, hogy valamin változtatnunk kell, és azt is biztosan tudjuk, hogy Spanyolországban a nem megfelelően működő futómű keserítette meg az életünket a leginkább, ezért úgy döntöttünk, ezt az alkatrészt lecseréljük a mostani, asseni verseny előtt. Az a múltkori verseny adataiból is jól látszott, hogy maga a motor erős, és az egyenesekben kiváló tempót produkált. Reményeink szerint most már a kanyarokban is gyorsan lehet majd vele közlekedni, és Alen méltó helyén harcolhat majd a pontokért, vagy akár a top10-es helyezésekért. Sok sikert kívánok az összes magyar versenyzőnek, aki rajthoz áll ezen a hétvégén.” A Superbike világbajnokság asseni fordulóján öt magyar versenyzőért szoríthatunk majd. A H-Moto Team színeiben szereplő Németh Balázs (Supersport) és Győrfi Alen (Superstock 1000) mellett Talmácsi Gábor (Supersport), valamint Bódis Richárd és Sebestyén Péter (European Junior Cup) hajt majd a magyar sikerekért. A H-Moto Team mindannyijuknak sok sikert, a sérülése miatt ezúttal távolmaradó Tóth Imrének (Supersport) pedig mihamarabbi felépülést kíván.