A 2016-os Genfi Autószalonon láthatja először a nagyközönség az ötajtós Honda Civic legújabb generációjának prototípusát

Folytatja európai modellpalettájának megújítását a Honda. A márka a 2016-os Genfi Autószalonon teszi meg a következő fontos lépést, ahol elsőként állítja közszemlére az új ötajtós Civic prototípusát.

 

Az ötajtós Civic prototípusa

A svájci seregszemle nem kevesebbet ígér a látogatóknak, mint hogy bepillantást nyerhetnek a japán gyártó jövőjébe. Aki ellátogat a hamamatsui vállalat standjára, egy különleges tanulmánymodellel találkozhat, ami az új ötajtós Civic formavilágát hivatott megismertetni az érdeklődőkkel. A modell a Honda angliai gyáregységében (HUM) készül majd, innen exportálják a nemzetközi piacra, beleértve az Egyesült Államokat is. Az európai értékesítés várhatóan 2017 elején kezdődik.

 

•A tanulmánymodell újradefiniálja a Honda választékának oszlopos modelljét •Európában is bemutatkozik a Clarity Fuel Cell •Idén megkezdődik az NSX-ek leszállítása az európai megrendelőkhöz •A Jazz koncepcióautó új stílusirányzatot vetít előre

•A tanulmánymodell újradefiniálja a Honda választékának oszlopos modelljét
•Európában is bemutatkozik a Clarity Fuel Cell
•Idén megkezdődik az NSX-ek leszállítása az európai megrendelőkhöz
•A Jazz koncepcióautó új stílusirányzatot vetít előre

Clarity Fuel Cell

Tavaly októberben, a Tokiói Autószalonon már megmutatta magát, Európában azonban most először gurul színpadra a Clarity Fuel Cell névre keresztelt üzemanyagcellás jármű. A Clarity Fuel Cell a világ első olyan üzemanyagcellás szedánja, amelynél a teljes hajtáslánc elfér a motorházban, nem von el tehát helyet a beltértől. Hatótávolsága meghaladja a 700 kilométert, mégis öt felnőtt számára kínál teljes értékű helyet, amire eddig üzemanyagcellás szedán esetében nem volt példa.

 

Civic Hatchback Prototype

 

NSX

Megkezdte az NSX-ek leszállítását a Honda. Az első megrendelők a Detroiti Autókiállítást követően, az Egyesült Államokban ülhettek volán mögé, őket követik a modell európai vásárlói, akik már 2016-ban átvehetik a hőn áhított autót. A Honda mérnökei a – klasszikus szupersportkocsikra jellemző – széles és lapos formavilágot ötvözték a legmodernebb stílusjegyekkel. Az agresszív orr-rész és az ős-NSX-et idéző hátsó lámpa varázslatos megjelenést kölcsönöz a modellnek. Az NSX szíve egy vadonatúj, középre helyezett, 75 fokos hengerszögű, DOHC-vezérlésű, V6-os, duplaturbós Otto-motor, melynek erejét speciális, kilencfokozatú, duplakuplungos automatikus váltó (DCT) továbbítja a kerek felé.

 Global debut of Honda’s all new FCV vehicle

Jazz „Keenlight” Concept

Szintén Genfben debütál a világszerte népszerű Jazz új formavilágát megjelenítő Jazz „Keenlight” Concept. A tanulmányautó a Jazzben rejlő formai potenciált tárja fel, letisztult stíluselemekkel, különleges matricákkal és egyedi, Keenlight fantázianévvel illetett fényezéssel hatva a szemlélőre.

 

CRF1000L Africa Twin

Hűen az elődmodellre is jellemző „Juss el bárhová!” ideológiához, a vadonatúj CRF1000L Africa Twin is erőteljes, kéthengeres motorral és masszív, többcélú futóművel tér vissza a kereskedésekbe.

 

A Honda sajtótájékoztatója 2016. március 1-jén, 12:45-kor (CET) veszi kezdetét a márka standján (4250).