A versenyen tavaly először vett részt kínai futó, és első ízben jelentek meg róla híradások a kínai médiában. Az összesen 510 ezer példányban kiadott nyomtatott sajtótermékeken (Outdoor, Shake) kívül több mint 60.000, a sport és azon belül is a futás iránt érdeklődő internetező olvashat az eseményről, köszönhetően a részletes blogbejegyzéseknek. Az első eredmények után arra lehet számítani, hogy 2014-ben már 30-50 kínai vendég is részt vesz az októberre szervezett rendezvényen. A cikk és annak szellemisége harmonizál az MT Zrt. kínai képviseletének tervével, mely szerint idén különös hangsúlyt fektetnek a magyarországi termékskála színesítésére a kínai piacon. Ezen nemcsak a kötelező nevezetességeken túli látványosságok és programok bemutatását érti az MT Zrt., hanem azt a célt is szeretné elérni, hogy az eddig 85%-ban Budapestre koncentráló útvonalakat legalább egy vendégéjszaka erejéig vidékre is kiterjessze.
A Budapest Maratonról is olvashatnak a kínaiak
Két kínai magazinban összesen 10 oldalnyi cikk jelent meg a 2013-as Budapest Maraton rendezvényről.