A CB125R a 2017-es bevezetése óta egy olyan motor, mely tökéletes választás a kezdő pilótáknak. A Neo Sports Café család legkisebb tagja könnyen kezelhető, hihetetlenül fordulékony és élvezetessé teszi a közlekedést. Minimalista, retró stílusban fogant, merész idomzatával igazán feltűnő jelenség, ami páratlan minőségének köszönhetően messze kitűnik a kezdő motorok közül.
A modell 2024-re a CB1000R-től örökölt új, 5”-os, színes TFT-műszeregységgel, prémium kategóriás formatervvel és négy új, feltűnő fényezéssel gazdagodott, amelyek biztosítják, a CB125R egyedi megjelenését.
Az új TFT-kijelző háromféle módon (óramutatós vagy csíkszerű formában) képes megjeleníteni a sebességet és a fordulatszámot, s természetesen a pillanatnyi fogyasztást, az üzemanyagszintet és az aktuális sebességfokozatot is mutatja, sőt – az előre beállított fordulatszámnál – figyelmezteti a pilótát, hogy ideje felváltania. Az érintőképernyős műszer nemcsak tapintással kezelhető, hanem a kormány bal oldalán elhelyezett új, stílusos, egyszersmind ösztönösen használható kapcsolóval is.
A 2024-es modellévű CB125R négy új színben érkezik a Honda márkakereskedéseibe – Matt Cynos Gray, Pearl Cool White, Reef Sea Blue Metallic és Pearl Splendor Red – színben hozzá illő burkolatokkal, „nagy logós” grafikával és negatív színű Honda Wing logókkal a tankon. Az egyetlen kivétel a Matt Cynos Gray Metallic színösszeállítás, amely egyedülálló a kínálatban, hiszen itt aranyszínű a Honda Wing logó a hűtőmaszkokon és a tankon.
Tagadhatatlan, hogy a 2021-es modellfrissítés legfontosabb eleme a Neo Sports Café testvérmodelljétől – CB650R – örökölt 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, nagy dugattyús, szeparált funkciójú, fordított Showa villa (SFF-BP) beépítése volt, mivel így a CB125R lett a világ első sorozatgyártású 125-ös motorja, amiben az alapfelszereltség része ez a kifinomult felfüggesztés. Emellett egy teljesen új erőforrást is kapott, amely 11,0 kW (14,96LE) csúcsteljesítményt és 11,6 Nm nyomatékot biztosít, ami immár megfelel a szigorúbb EURO5+ előírásnak.
Az új szabályozás – amely 2024 végétől minden új modell típusjóváhagyására vonatkozó jogi követelménnyé válik – rendelkezik a katalizátor új “fedélzeti” ellenőrzéséről, a károsanyag-kibocsátással kapcsolatos hiba azonosítási küszöbérték csökkentéséről (így biztosítva a motoros számára a korábban érkező figyelmeztetést), a szigorúbb zajvédelmi követelményekről és szigorúbb hosszú távú kipufogógáz-kibocsátási követelményekről.