A Magyar Turisztikai Ügynökség ausztriai külképviselete a kommunikációs eszközök széles tárházát bevetve népszerűsíti az idén 31. alkalommal megrendezésre kerülő Forma-1, Magyar Nagydíjat. A promóciós aktivitás remélhetőleg még az utolsó hetekben is sok potenciális sportrajongó turistát győz meg Ausztriában, hogy a futam előtt/után pihenés céljából is felkeressék Magyarországot. Az elmúlt év júliusában 81 ezer osztrák vendégéjszakát regisztráltak a hazai szálláshelyek, amely közül – az MTÜ bécsi irodájának kalkulációja szerint – minden tizedik közvetve a Forma 1-es futamhoz kötődött.
A turisztikai ügynökség ausztriai stratégiai partnerei közül az egyik legnépszerűbb kereskedelmi rádió, a Radio Arabella, valamint a Bécs és környékén piacvezető ORF Radio Wien közös nyereményjátékon keresztül lelkesítik a technikai sportok szerelmeseit a mogyoródi futam felkeresésére. Ausztria leglátogatottabb hírportálja az OE24.at ugyancsak népszerűsíti a magyar nagydíjat, így több százezres potenciális közönség értesül a kiemelt sportrendezvényről. A futam előtt három héttel az APA osztrák hírügynökség az MTÜ közleménye alapján több ezer szerkesztőséghez juttatta el a 31. Magyar Nagydíjhoz kapcsolódó aktuális információkat. A képviselet által az ausztriai magyarok körében Rot-Weiß-Rot in Ungarn címmel négy éve indított turisztikai mozgalom közösségi platformján ugyancsak számos alkalommal találkozhattak invitáló cikkekkel és nyereményjátékkal a Facebook látogatói és a hírlevél olvasói. A bécsi WAMP vásárokat is felhasználta az MTÜ arra, hogy Ausztriában a Magyar Nagydíj mellett kampányoljon. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének kampányairól, valamint marketing és üzleti tervéről további információ található a képviselet honlapján: http://at.gotohungary.com/hirek_ms_at. (Magyar Turizmus Zrt, Bécs)