A Goodyear ma új technológia bevezetését jelentette be, amely az abroncsüreg rezonanciája által keltett zajszint kezelését célozza meg.
A Goodyear új „SoundComfort” technológiájának jellemzője egy nyitott cellás poliuretán habelem, amit az abroncs belső felületén alkalmaznak. A technológia az abroncs útfelületen való gurulása közben keletkezett abroncsüreg-rezonancia (Tire Cavity Resonance – TCR) hangjának csúcsértékét tompítja, akár 11dBA-val, aminek következtében a jármű belsejében a zajszintcsökkenés akár 4dB is lehet, jelentősen csendesebbé téve ezzel a járműfülkét a sebességtartományok széles skálájára kiterjedően.
Az új technológia célja, hogy kellemesebbé tegye a vezetés általános élményét, elősegítve hogy útközben az autóvezetők és utasok jobban élvezhessék a zenét vagy a kellemes beszélgetést, akár telefonon, akár személyesen.
A Goodyear SoundComfort technológiája költséghatékony, az abroncs teljes élettartama alatt stabil, és kellően könnyű is, így kiküszöböl a futásteljesítményre, gördülési ellenállásra és sebességi jellemzőkre nézve minden negatív hatást. Kapható nyári, téli, All Season és RunOnFlat abroncsokkal.
„Ahogy az autógyártók folyamatosan tökéletesítik járműveiket, a zajszint-csökkentés szerves részévé vált abbéli igyekezetüknek, hogy fokozzák a vezetés általános kényelmét”- mondja Xavier Fraipont, az EMEA fogyasztói abroncsainak technológiai igazgatója. „Ezt az erőfeszítést a Goodyear ma a SoundComfort technológiával kapcsolja össze, jelentősen hozzájárulva ezzel az általános zajszint csökkentéséhez az autó belsejében.”
A Goodyear SoundComfort technológiája jelenleg csak eredeti felszereléssel kapható az alábbi jármű alapfelszereltségekhez:
- Audi A8
- Eagle F1 Asymmetric – 255/45R19 104Y XL (nyári)
- Eagle LS2 – 255/45R19 104H XL (All Season)
- Excellence – 255/45R19 104Y XL (RoF)
- Eagle F1 Asymmetric – 265/45R20 104Y XL (nyári)