Még több magyarországi otthonba jut el az MTVA retrocsatornája, az M3 Anno március 10-től. A mostani bővülést annak köszönhető, hogy a csatorna bekerült a UPC Direct televíziós szolgáltatásai közé.
A tematikus tévécsatorna már indulásakor mintegy 1,4 millió háztartásban volt jelen, de a Nielsen Közönségmérés szerint, a háztartási panelminta adatai alapján, az M3 jelenleg a tévével rendelkező háztartások 45%-ában fogható, ami 1 millió 775 ezer magyarországi háztartást jelent.
„ Örülök, hogy a UPC Direct eleget tett a nézői kéréseknek és március 10-től felvette kínálatába az M3 csatornát. Külön öröm, hogy Szlovákiában és Romániában is bekerült a csatorna a kínálatba, így a határon túl élő magyar nézőink is élvezhetik a csatorna nosztalgikus műsorkínálatát” – mondta el Kálomista Zsuzsa, az MTVA archívumért és tartalomkereskedelemért felelős igazgatója, az M3 intendánsa.
„Rengeteg energiát fektetünk a változatos műsorszerkesztésbe. A következő hetekben is számos meglepetéssel készülünk. Hamarosan naponta találkozhatunk Isaurával a Rabszolgasors című sorozatban. Elindult az ÁSZ című vetélkedő ismétlése. A Kölyökidőben láthatjuk zongorázni a 14 éves Malek Miklóst. Március 25-től minden kedden délután a Legyen a vendégem című műsorban Rátonyi Róbert vendégei szórakoztatják a közönséget, de indul például a Terefere című szórakoztató műsor Nagy Endre és Rapcsányi László műsorvezetésével. Bízom benne, hogy nézőink legalább akkora örömmel fogadják a műsorokat, mint amekkora lelkesedéssel és szeretettel válogatjuk és gondozzuk őket” – tette hozzá az M3 intendánsa.