A brit prémiumgyártó kreatív csapata és az Anomaly ügynökség útjára indította a MINI új modellcsaládjának nemzetközi kommunikációs kampányát. Az új márkaarculat az összetéveszthetetlenül újragondolt formanyelv és az új vizuális nyelvezet kettősét mutatja be a nagyközönségnek.
A MINI új modellcsaládjának kommunikációs kampánya a „Nice to Meet You Again” mottó alatt indult világkörüli útjára, az új, tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper és az új, tisztán elektromos meghajtású MINI Countryman világpremierjét ünnepelve. Az új vizuális nyelvezetbe ágyazott, reklámplakátokat, közösségimédia-felületeket, valamint televíziós és online megjelenéseket egyaránt felölelő kampány a világszerte ismert és rajongott márka új attitűdjét helyezi a középpontba. A teljes körű projektet a brit prémiumgyártó kreatív csapata az Anomaly ügynökség közreműködésével álmodta valóra.
Az ikonikus klasszikusként ünnepelt MINI visszatér – egy olyan új nemzedék képében, amely MINI-bb, mint eddig bármikor. A rajongással teli, konvenciókon kívül álló és innovatív ötletekkel megspékelt MINI igazi autóipari legenda, amelyet idősektől fiatalokig, minden generáció képviselői egyformán imádnak. 2023-ban a MINI új modellcsaládja ünnepli világpremierjét – innovatív technológiákkal és a vezetés jól ismert, hamisítatlan élményével felvértezve. A MINI összetéveszthetetlen formanyelve újfajta digitális élményeket tartogat, kikövezve a márka 2030-ra előirányzott, teljes egészében elektromos gyártóvá fejlődése felé vezető utat.
Az új, tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper zéró emisszió mentén kínálja fel a márka által fémjelzett, gokartos vezethetőség élményét. A klasszikus stílusjegyek felelevenítése mentén, teljesen új hajtáslánc-technológiával újragondolt ikon a MINI Cooper E és a MINI Cooper SE modellváltozatok képében tér vissza a gyökereihez, miközben az új MINI Countryman a Németországban gyártott első MINI modellé érik. Az egyszerre sokoldalú és erőteljes, tisztán elektromos meghajtású MINI Countryman a nagyvárosok forgatagába és a járatlan utak felfedezésére egyaránt tökéletes választás.
„A „Nice to Meet You Again” mottó alatt életre hívott kampány új, kifejező vizuális nyelvezete osztatlan figyelmet és sokoldalúságot garantál. A digitális felületeket előtérbe helyező kampány koncepciója lehetővé teszi, hogy a lehető legváltozatosabb módon, személyre szabott tartalmakkal szólítsuk meg a nemzetközi MINI közösség tagjait. Az Anomaly és Media Monks ügynökségek oldalán végzett együttműködésünk rendkívül kreatív volt, amelynek eredményeként a MINI új modellcsaládjára jellemző tulajdonságokat és jegyeket egyedülálló és érzelmekben gazdag stílusban kommunikálhatjuk. Akárcsak az új MINI modellek, a világpremierjüket kísérő marketing is az új megoldásokban rejlő innovációról és bátorságról tanúskodik” – fogalmazott Sebastian Beuchel, a MINI marketingért és márkamenedzsmentért felelős részlegének vezetője.
Az Anomaly ügynökség által kidolgozott, új kampány az új MINI progresszív egyéniségét helyezi a középpontba és a márka örökségét hirdeti, amellyel az ikonikus gyártót egy új nemzedéknek mutatja be. A „Nice to Meet You Again” mottó a MINI ikonikus státuszát és kultúrán belül elfoglalt pozícióját nyomatékosítja. A „BIG LOVE” mottó és az önálló színblokkok megjelenítése a digitális felületekhez való alkalmazkodást és a globálisan egységes tartalmat szimbolizálja.
A kommunikációs kampányban szereplő modellek középpontjában az emberek állnak. Az egyediség, az érzelmi telítettség és az összetéveszthetetlen stílus a MINI új modellcsaládjának sajátja. Az új, tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper egy magával ragadó és pezsgő sokszínűséggel teli, míg az új, tisztán elektromos meghajtású MINI Countryman egy kalandosabb és merészebb világba kínál belépőt.
Az új MINI emberi interakciókat éltető kampányfilmjeinek halszemhatású, extrém technikája az új modellcsalád egyediségét és játékosságát hirdeti, a Technotronic „Pump Up The Jam” ritmusára mutatva be az új, tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper és az új, tisztán elektromos meghajtású MINI Countryman új funkcióit – a barátként üdvözlő OLED kijelzőtől kezdve, az utasok hangulatához alkalmazkodó utastéren át, egészen a brit prémiumgyártó ügyfeleire kacsintó első fényszórókig. A legendás dal az új kiadással párhuzamosan kerül ismét reflektorfénybe, az új modellcsalád világpremierjének tökéletes zenei aláfestéseként. A „Pump Up The Jam” ritmusai nem csupán a nemzetközi kommunikációs kampány filmjeiben, de a reklámplakátokon, a közösségimédia-felületeken, valamint a televíziós és online megjelenésekben is visszaköszönnek. A MINI legendás stílusjegyeit ihlető körmotívum a márka alapításától kezdve meghatározza a gyártó modelljeit, a márka dizájnörökségével mélyen egybefonódva.
„Akárcsak modelljeivel, a MINI a közös munka során is nagyszerűen kerülte el az autós reklámok megszokott kliséit. Az embereket érdekesebben, közelebbről és személyesebb módon ábrázolja, az egyes termékfunkciókat pedig absztrakt ritmusokkal nyomatékosítja. Mindezt egy abszolút ’80-as évek végi dallamra” – mondta Joe Corcoran, az Anomaly ügynökség londoni divíziójának kreatív igazgatója.
A 45 másodperces televíziós spotok változatos terepeken, városokban és színsémákon kísérik keresztül az új, tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper és az új, tisztán elektromos meghajtású MINI Countryman párosát, amint utasaikkal különféle kalandokba keverednek. A klasszikus formátum mellett egyedi ikonok és grafikák teszik teljessé a kampányt, amelyet színes képmellékletek egészítenek ki. A MINI márka új vizuális nyelvezete több mint 1000 különféle eszköz használatával épül fel.
A MINI új modellcsaládjának nemzetközi kommunikációs kampánya október 18-án, szerdán indult világkörüli útjára és az Európai Unió után többek között Nagy-Britanniába, az Egyesült Államokba, Kínába, Japánba és Dél-Koreába is megérkezik.