Miután a TV2 2014 áprilisában is piacvezető volt, a május elsejével kezdődő hosszú hétvégén is hasonlóan lehengerlő teljesítményt nyújtott. A TV2 a négynapos hétvége minden egyes napját megnyerte teljes napon és főműsoridőben is a 18-59 évesek körében, a főműsoridőket tekintve jelentős fölényt hozott. Az ének iskolája az elmúlt hét legnézettebb műsora volt a 18-59-es célcsoportban és a teljes lakosságban is.
Csütörtökön, május elsején főműsoridőben (17,3% – 15,3%, 18-59, TV2 – RTL Klub) és teljes napon is (12,9% – 12,4%, 18-59, TV2 – RTL Klub) nyert a TV2. Aznap az esti Transformers – a bukottak bosszúja 20.2%-os SHR-t ért el, míg az RTL Klubon párhuzamosan futó Gagyi mami – mint két tojás csupán 14.9-et hozott.
Pénteken is a TV2 volt a legnézettebb. Május másodikán a Magánnyomozók – Édes élet – Halálos iramban hármas kimagasló eredményeket produkált. Szombaton a Szombat Esti Láz továbbra is bukdácsolt; 18.2%-os közönségarányt tudott felmutatni, ezzel szemben a TV2-n a vele szemben futó Jurassic Park 21.1%-os SHR-rel futott.
A vasárnapi főműsoridős 19,7% – 14,9% siker (18-59, TV2 – RTL Klub, 18.00 – 22.59) elsősorban Az ének iskolája kimagasló nézettségének köszönhető. A TV2 énekes tehetséggondozója május negyedikén közel 1,4 millió nézőt ért el, közönségaránya elérte a 23.3%-ot, ezzel egy időben az RTL Klub piaci részesedése mindössze 15.3% volt. Ezzel Az ének iskolája az elmúlt hét legnézettebb műsora volt 18-59-en és a teljes lakosságban is.