A NUTRILITE 2008 óta a piros-fekete csapat hivatalos étrend-kiegészítő márkája, valamint a MilanLab tudományos partnere a biokémiai és táplálkozási kutatások terén. A vállalat és az AC Milan a futballpályán kívül is egy csapatot alkot, hiszen mindkét szervezet támogatja a Milan Foundation jótékonysági projektjeit.
Az Amway tulajdonában lévő, növényi tápanyag alapú termékeiről ismert NUTRILITE, a világ vezető vitamin- és étrend-kiegészítő márkája1 2016 júniusáig meghosszabbítja együttműködését az AC Milannal. A nyerő páros könnyedén túljutott a kapcsolat „kritikus hetedik évén”, és tovább folytatja aktív együttműködését a futballpályán és más területeken.
1 Forrás: Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/awmay-claims.
A megállapodást ma látta el kézjegyével Jaap Kalma, az AC Milan kereskedelmi igazgatója és Michael Meissner, az Amway Europe vállalati ügyekért felelős alelnöke. A szerződés értelmében folytatódik a tudományos együttműködés a NUTRILITE szakemberei és a MilanLab kutatóközpont között, amely számos tudományágat átfogó tevékenységeivel és csúcstechnológiájú létesítményeivel támogatja a piros-fekete klub működését.
„Ez az együttműködés egyedülálló a sport világában. A két globális szereplő, a NUTRILITE és a MilanLab tudományosan igazolt módszerek alapján a helyes táplálkozás és étrend-kiegészítés kialakításával segíti a labdarúgókat a nagyobb teljesítmény és a jó általános közérzet elérésében” – mondta Michael Meissner, az Amway Europe vállalati ügyekért felelős alelnöke.
A NUTRILITE és a MilanLab együttműködésének eredményként minden sportoló egy személyre szabott programot kap, amely az adott labdarúgó valós igényein alapul. Ezeket szigorú orvosi vizsgálatokkal, például vérvizsgálattal, genetikai és biodinamikai vizsgálatokkal, valamint egy táplálkozási szokásokra vonatkozó, átfogó kérdőívvel határozzák meg. A pontos elemzések alapján a NUTRILITE és a MilanLab szakemberei a csapat valamennyi játékosának elkészítik a személyre szabott táplálkozási és étrend-kiegészítési tervét.
A NUTRILITE és az AC Milan a társadalmi felelősségvállalás területén is kitűnő csapattársak. A NUTRILITE korábban az Amway One by One™ Együtt a gyermekekért globális kampány keretében a klub civil szervezetével, a Milan Foundation alapítvánnyal összefogva több projektet is támogatott a hátrányos helyzetű gyermekek megsegítésére.
E kezdeményezések kulcsfontosságú eleme a sport, amely már egészen fiatal kortól komoly nevelési és szociális szerepet tölt be a gyermekek életében, valamint elengedhetetlen az egészség és a jó közérzet megőrzésében.
A támogatott projektek közül kiemelhető az érrendszeri betegségek kezelésére szolgáló központ a milánói Buzzi gyermekkórházban, valamint két multifunkciós sportlétesítmény: az egyik Pagliare di Sassában épült fel az olaszországi Abruzzo régióban pusztító 2009-es földrengést követően, a másik pedig a közbiztonsági problémáiról ismert Nápolyban található, ahol nagyon kevés olyan közösségi hely van, ahol a fiatalok biztonságosan és értelmesen tölthetnék el szabadidejüket.
Néhány szó az Amway Europe vállalatról
A családi tulajdonú Amway™ a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó és forglmazó vállalata, amelynek kínálatában több mint 400 csúcsminőségű szépségápolási, egészségmegőrző és háztartási termék található, melyek kizárólag független termékforgalmazókon keresztül érhetők el a fogyasztók számára. Az 1959-ben az egyesült államokbeli Adában alapított vállalat több mint 100 országban és területen működik, 2014-es éves árbevétele elérte a 10,8 milliárd amerikai dollárt. Az Amway legnépszerűbb márkái a NUTRILITE™ vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők, az Artistry™ bőrápolók és színes kozmetikumok, valamint az eSpring™ víztisztító rendszerek.
*Forrás: Euromonitor International Limited