Az MT Zrt. londoni képviselete június elején Facebook oldalt indított Hungary Tourism UK néven, (https://www.facebook.com/
A Sziget Fesztivál Egyesült Királyságbeli ügynökségével, az Ostfest Limiteddel közösen megvalósuló akció célja, hogy minél szélesebb körben népszerűsítse Európa egyik legnagyobb és leglátogatottabb fesztiválját.
A promóció során egy vírus-nyereményjáték, elektronikus hírlevél, twitter kommunikáció és egy blogger verseny is a budapesti fesztiválra irányítja a figyelmet. A nyereményjáték során azok az Egyesült Királyságban élő Facebook felhasználók, akik lájkolják és megosztják a Hungary Tourism UK oldalon lévő Sziget applikációt (https://www.facebook.com/
A blogger verseny során pedig a legkreatívabb, legizgalmasabb és legcsalogatóbb blog szerzői között sorsolnak ki 10 darab hetijegyet a fesztiválra, ahonnan a bloggerek majd élőben számolhatnak be élményeikről.
A Hungary Tourism UK facebook oldal folyamatosan közöl híreket és információkat a fesztiválról, továbbá a Sziget Fesztivál UK weboldala és Facebook oldala is elérhető innen, így ezeken a csatornákon keresztül még nagyobb publicitást kaphat a nyereményjáték és a blogger-verseny.