„Egyre fontosabb a vásárlók, a piac, a szakma tájékoztatása ebben a sokoldalú, folyamatosan fejlődő ágazatban, mint az építőipar. Olyan partnert kerestünk, aki a szakmai felkészültség mellett a rugalmas, gyors munkastílust képviseli, képes átlátni és megérteni egy számára esetleg még új terület sajátosságait, így támogatva a Terrán hírnevét” – mondta Tóth Szabolcs marketing igazgató a jelentős referenciái és kiváló szakmai kompetenciával rendelkező ComMediával létrejött együttműködésről.
A családi tradíciókra épülő Mediterrán Magyarország Kft. azon építőipari cégek közé tartozik, amelyek kiemelten elkötelezettek a környezet védelme iránt. Ennek rendelik alá fejlesztéseiket, technológiájukat: a zárt gyártási folyamatuk lehetővé teszi, hogy természetes eredetű alapanyagok felhasználásával környezetbarát tetőcserepek készülhessenek, amelyekből mintegy 30 millió darabot értékesítenek évente. A vállalat Magyarországon három, Szlovákiában egy gyárat működtet.
A bólyi családi vállalkozás a magyar piac innovatív szereplője, időről-időre megújuló technológiájának és a sikeres termékfejlesztéseinek köszönhetően széles körű megoldást kínál az építkezésekhez és házfelújításokhoz. A cég több elismerést is magáénak tudhat: 2010-ben Business Superbrands, 2013-ban Magyar Termék Nagydíj és MagyarBrands díj – utóbbit 2014-ben ismét elnyerte.
A B&D ComMedia több olyan cég kommunikációs stratégiájáért felel, amelyek itthon és a világban a magyar értékeket képviselik és erősítik. Ügyfeleik listájában szerepel a Szentkirályi Ásványvíz Kft., a KÜRT Zrt., az AGRO.bio Hungary Kft., a Sága Foods Zrt., illetve a Famíliatészta Kft.