A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága szeptember utolsó napján bejelentette, új lehetőséget kínál utasainak, hogy az internetes „becsekkolásuk” után is módosíthassák foglalásukat. Korábban ilyen esetben a Wizz Air ügyfélszolgálatának segítségére volt szükség. Most már egy költségkímélő megoldás is rendelkezésre áll: az utasok online visszavonhatják az internetes utasfelvételt mielőtt módosítják a foglalást. A szolgáltatás igénybevétele nem jelent plusz költséget.
„A Wizz Air lehetővé teszi utasai számára, hogy visszavonják az internetes utasfelvételüket, majd módosítsák a foglalásukat” – mondta Daniel de Carvalo, a Wizz Air szóvivője. – „Ehhez korábban az ügyfélszolgálattal kellett kapcsolatba lépni, de most ez az új szolgáltatás minden utasunk számára díjmentesen elérhető a wizzair.com oldalon. A Wizz Air büszke rá, hogy mindig az utasok érdekeit helyezi a középpontba, miközben biztosítja az alacsony viteldíjakat. Nagyon örülünk, hogy fogyasztóbarát megoldásokat kínálhatunk utasainknak a Wizz Air több mint 290 útvonalból álló hálózatán” – tette hozzá Daniel de Carvalho.