Szenzációs hangulatban, a divat szerelmeseinek gyűrűjében zajlott a tavasz legelőkelőbb eseménye, az Elle Fashion Show. Oláh Zsigmond, a legújabb tervezőgeneráció tagjaként 2015-ös őszi-téli kollekciójával elbűvölte a közönséget. A Zigi Brand nőiesen könnyed darabjainak bemutatását mámorító illatfelhő és óriási taps kísérte.
„Nagyon örülök, hogy részese lehettem ennek a fantasztikus divateseménynek, hisz ez volt az első olyan alkalom, hogy a hazai divatszakma legnevesebb tervezői mellett mutathattam be a kollekciómat. Óriási megtiszteltetés volt ez a felkérés számomra, rengeteg pozitív visszajelzést kaptam, a közönség tapsa pedig csak úgy simogatta a lelkemet” – kezdi mosolyogva Oláh Zsigmond, a Zigi Brand megalkotója.
Az év egyik kiemelt divateseményének nyitó napjára rengetegen kíváncsiak voltak. A közönség soraiban pedig sokan Zigi ruhára szavaztak és a márka egyik darabját választották az estére, így tett az ELLE főszerkesztője, Liptai Lívia, a Marie Claire Magazin főszerkesztője, László Krisztina, de Rúzsa Magdi is Zigi ruhában tündökölt a bemutatón.
Oláh Zsigmond a 2015-ös őszi-téli kollekciójában a lezser, nőies, modern eleganciát helyezte középpontba. Outfitjében újszerű színeket kombinált, így főként az orgona-lila és barackvirág valamint a bordó és szeder-kék társítások domináltak. Különlegességként mennyei illatfelhő lengte be bemutatóján a Várkert Bazárt, ugyanis a Zigi Brand téli illatából is ízelítőt adott. A „Goog girl gone bad by KILIAN” névre hallgató Madison parfüm kitűnően harmonizált a kollekció által életre keltett érzéssel.
„Ami a formaiságot illeti, aszimmetrikus és geometrikus alakzatok váltakoztak a kifutón, melyek a keleti kultúrában előtűnő sziluetteket idézték meg. Ezt emeltem át egy európai világképbe, ami megteremtette a kollekció végleges stíluskódját. A gazdag mintapárosításokkal előremutatóvá, a kifinomult vonalvezetésekkel jól kombinálhatóvá váltak az egyes darabok. Egy olyan kollekciót szerettem volna bemutatni, mely mind hétköznapi, mind alkalmi viseletként megállja a helyét. Az illatvarázs pedig csak még inkább emelte az összeállítás hangulatát” – mesélt a tervező.
A Zigi Brand klasszikus fazonjait modern kiegészítők tették még hangulatosabbá. A látványvilágot kézi kötésű monumentális sálak, hosszú kesztyűk fokozták. Ékszerek tekintetében a grandiózus geometrikus formák domináltak, fényes ezüst és rosé színekben, melyek csak úgy vonzották a tekinteteket.
Az idei ELLE Fashion Show-n a tervezők rendhagyó módon egy-egy különleges, direkt erre az estére tervezett ruhával hívták fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre. Zigi drámai hatású sötétkék-lila mintás hosszú selyemruhája nagy sikert aratott.
„Azt szerettem volna ezzel a nőies, lágy darabbal kifejezni, hogy egy nő, mindig gyönyörű, sosem veszíti el ezt a kincsét. A báj, a magabiztos kisugárzás mindig ott van benne, történjen bármi. Örülök, hogy részese lehettem egy ilyen nemes kezdeményezésnek.”