Szakmai berkekben egyre inkább köztudott, hogy „Alföld Spa” néven egy új turisztikai brand bontogatja szárnyait Nyíregyházától – Mórahalomig. A teljes alföldi térséget lefedő projekt a Magyar Turisztikai Ügynökség koordinálásával valósul meg, 3 évre megtervezett, tudatos marketingkoncepció mentén. Célja, hogy az Alföldet mint desztinációt, illetve egészségturisztikai attrakcióit újrapozícionálja, erősítve azok hazai, és nemzetközi szintű versenyképességét, minél több potenciális látogatót megszólítva.
A térség meghatározó egészségturisztikai szereplőinek egyetértésével, és együttműködésével induló kampány nagyközönségi kommunikációja 2016 májusában vette kezdetét, a környező országok családjainak utazóközönségét megcélozva. Az Alföld SPA brand-re kidolgozott önálló arculati elemek alkalmazásával összesen 190 db óriásplakát hívogat az Alföldre, szerte Lengyelországban, Romániában, valamint Szlovákiában. Ezzel egy időben egy nagyszabású on-line kampánynak köszönhetően az előbbi országok mellett Szerbiában is. Az internetes felületeket print médiumokban történő megjelenés is kiegészíti, ahol nagyobb terjedelmű PR cikkek mutatják be az Alföldet, a nyári programlehetőségeket, a fesztiválokat, ízelítőt adva a kulturális, és gasztronómiai lehetőségekről is. A saját tapasztalatokon nyugvó élményközvetítésre alapozva több tanulmányutat is szerveznek az MTÜ munkatársai román, szlovák, lengyel és német médiumok számára, mind egyéni, mind pedig csoportos formában. Ezek apropóján számos-, pozitív hangvételű írás, cikk, blogbejegyzés, riport, film kínálja az Alföldi térséget, mint ideális családi üdülési helyszínt.
A nyári időszakban klasszikus marketingeszközök is készülni fognak, így 6 nyelvi mutációban vadonatúj kiadványok és térképek. Az ősz folyamán különböző kitelepülések, vásárok, valamint további on-line kampány fog megvalósulni az Alföld SPA projekt kapcsán bel-, és külföldön egyaránt.