Ausztriában 1 hónap alatt 100 millió forintnyi hírértéket generáltak az MT Zrt. sajtóútjai

Magyar Turizmus Zrt. ausztriai sajtóaktivitása nyomán a nyári főszezon  elmúltával is egymást érik a hazánk turisztikai vonzerőiről szóló,  turistacsalogató és informatív cikkek a legolvasottabb osztrák lapokban.

clip_image006

A csak  az elmúlt hónapban megjelent cikkek médiaértéke 330 ezer euróra, azaz  mintegy 100 millió forintra tehető. Szeptember első vasárnapján a 3,2  millió (!) olvasóval rendelkező Kronen Zeitung, – amely fajlagosan nézve  a világ legolvasottabb napilapja – kétoldalas cikkben számolt be Budapest és  Észak-Magyarország gasztronómiai kínálatáról. A „Magyarországon, mint a  mennyországban” címmel megjelent tudósítás az MT Zrt. korábbi  gasztronómiai tanulmányútja alapján mutatja be, milyen utat tett meg a hazai  vendéglátás az elmúlt években, aminek köszönhetően a magyar csúcsgasztronómia  mára a világ élvonalához tartozik. Egy hónappal korábban ugyancsak a Kronen  Zeitung ötoldalas összeállításban számolt be  a Hévízen és nyugat-balatoni településeken tett látogatás lenyűgöző  tapasztalatairól. Az MT Zrt. közreműködésében hasonlóan pozitív cikkek  jelentek meg az elmúlt hetekben, többek között a Kleine Zeitungban, az OÖ  Nachrichtenben, a Kurierban, a Salzburger Nachrichtenben, az Avida magazinban,  illetve a Neues Volksblattban, így többmilliós olvasótábor találkozhatott  programajánló tippekkel és cikkekkel, amelyek hazánkba invitálják az osztrák  turistát. Az MT Zrt. Ausztriából éves szinten 35-40 sajtóutat szervez,  amelyek hírértéke az elmúlt évek átlagában évi 800 ezer euróra, azaz  mintegy negyedmilliárd forintra tehető. Az MT Zrt. osztrák piacon  folytatott aktivitásáról és a tervezett akciókról további infók itt: http://at.gotohungary.com/hirek_ms_at.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*