Kiemelkedően teljesítettek a TV2 vasárnap esti sajátgyártású produkciói. Magabiztos piacvezető lett a teljes lakosság körében Az ének iskolája harmadik és az Összezárva Friderikusszal első évada is. A TV2 tehetséggondozó produkciójának döntőjét a tévénézők közel harmada (SHR 30,05%), míg Friderikusz Sándor műsorát a képernyő előtt ülők csaknem negyede (SHR 23,28%) választotta.
Az ének iskolája vasárnapi fináléja a tévénézők csaknem egyharmadát szögezte a készülékek elé, kimagasló piaci részesedést (SHR 30,05%) ért el. A harmadik évfolyam osztályelső tehetsége Juhos Zsófi lett, akit Szulák Andrea készített fel a megmérettetésre. A TV2 tehetséggondozó produkciójának idei műsorfolyama mind a teljes lakosság, mind a 18-59 éves lakosság körében piacvezető pozíciót biztosított a csatornának, a harmadik széria közel 6 millió nézőt ért el.