Hogyan legyél milliomos influencer? címmel jelent meg az E-book
Hangzatos címmel adott ki könyvet Rohonczi Anita, a Festy In Style divat és lifestyle blog szerzője. A figyelemfelkeltő cím az influencerek titokzatos világára utal, akiknek a munkájukról manapság itthon még kevés konkrétumot tudni, ám az új könyv éppen ebbe a különös környezetbe nyújt bepillantást.
Festy immár 10 éve – 2009 óta – írja a blogját, amely mára a magyar és nemzetközi divatélet szerves része lett. Az egyik legexkluzívabb Instagram-influencerré vált, aki könnyen felismerhető minőségi tartalmairól, egyedi stílusú fotóiról.
Kevesen tudják, hogy bloggerkarrierje előtt az ELTE térképész szakán diplomázott, majd később PhD kutatómunkája a vak és gyengénlátó gyermekek részére fejlesztett speciális atlasz volt.
Festy könyvében cáfolja a pletykákat arról, hogy az influencerek valójában nem is dolgoznak: elmeséli az első évek nehézségeit, és az úttörőként elindított bloggerélet buktatóit. A könyv azért is lehet érdekes a most induló influencerek számára, mert részletesen ír arról, hogyan kell brandet, egységes arculatot építeni, stratégiát tervezni vagy éppen a luxus márkák képviselőivel tárgyalni.
A könyvbemutatón – amely a Festy In Style blog 10. jubileumi szülinapi eseménye is volt egyben – olyan szakemberek beszélgettek a témáról, mint Jónás Petra, PR-menedzser, aki ügynökségi oldalról közelíti meg az influencerek világát; Boros Lilla, a Clarins Group brand menedzsere, aki a megrendelő szempontjából látja a bloggerek térhódítását a social médiában, valamint Arató Vivien, lifestyle és divatfotós. Csalár Bence, divatújságíró arról is faggatta Festyt, hogy történt az, amikor Nicole Kidmannel teázott egy világhírű luxus óramárka képviselőjeként, de arról is beszélt, miért írta alá a cipőkészítő géniusz, Manolo Blahnik személyesen a magyar blogger ikonikus cipőjét New Yorkban.