A ŠKODA AUTO az OPTIMIST és a thjnk ügynökségek együttműködésére bízta nemzetközi marketing-költségvetését, akik a cseh autógyártó pályázati kiírásán közösen indulva bizonyultak végül a legmeggyőzőbbnek. A digitális kommunikáció és az Experience Design területeire szakosodott, amerikai egyesült államokbeli OPTIMIST Hamburgból irányítja európai tevékenységét, ahol a teljes körű szolgáltatást nyújtó thjnk székhelye is található. A két ügynökség közös vállalatot alapít a ŠKODA-megbízásra, amely 2019 elején Prágában kezdi meg tevékenységét.
Marc-A. Brinkmann, a ŠKODA AUTO marketingvezetője így fogalmazott: „Nagyra törő célkitűzéseket fogalmaztunk meg a ŠKODA számára, ezért döntöttünk végül az OPTIMIST és a thjnk kínálta gazdag autóipari szaktudás mellett. Együtt még intenzívebb kisugárzással és fellépéssel ruházhatjuk fel a márkát a nemzetközi piacokon.”
„A pályázat során egyértelművé vált, hogy az OPTIMIST és a thjnk közös vállalata új mércéül szolgálhat az autós kommunikációban, hogy így még erőteljesebben és sikeresebben alakíthassuk ki márkánk profilját” – tette hozzá Thanh Vu Tran, a ŠKODA AUTO globális kommunikációs tartalmainak és stratégiájának vezetője.
A vegyesvállalat feladatköre a stratégia, a hagyományos reklám, a Digital Content Marketing, az Experience Design és a Point of Sale Marketing témaköreire terjed ki. Az OPTIMIST és a thjnk forrásai egyaránt a prágai munkatársak rendelkezésére állnak majd – a ŠKODA így mindkét ügynökség széleskörű szakmai ismereteiből és kreativitásából profitálhat.