Jelentős újítások a felhős alkalmazások minden területén: új ERP, SCM, HCM és marketing funkciók
A 2020-as év újfajta kihívásokat hozott a vállalatok számára minden területen: a pénzügyi terveket újra kellett írni, a beszerzési és értékesítési csatornák megváltoztak, megnőtt az online marketing jelentősége, gyakran megváltozott a munkavégzés helye és módja és a munkatársakra kiemelt figyelmet kell szánni. Az Oracle fontos újításokat jelentett be felhős alkalmazáspalettája csaknem minden termékében, hogy ügyfelei sikeresebben birkózhassanak meg az új kihívásokkal és jobban kiaknázhassák az új technológiákat – mint pl. a mesterséges intelligencia vagy a digitális asszisztensek – a vállalati alkalmazásokban.
Az Oracle frissítéseket jelentett be az Oracle Fusion Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) és Oracle Fusion Cloud Enterprise Performance Management (EPM) alkalmazásokban. Világszerte több mint 7300 szervezet használja az Oracle Cloud ERP-t üzleti tevékenységének lebonyolításához. A legújabb termékfrissítések lehetővé teszik, hogy a vállalatok gyorsan és egyszerűen kihasználhassák a mesterséges intelligencia, a digitális asszisztensek és a természetes nyelv feldolgozásában rejlő újítások előnyeit. Ezek az előrelépések segítik a pénzügyi csapatokat a döntéshozatal javításában valós idejű betekintéssel, egyszerűsítik az üzleti folyamatokat és segítséget nyújtanak a prediktív pénzügyi tervezésben.
Az Oracle bejelentette az Oracle Fusion Cloud Supply Chain & Manufacturing (Oracle Cloud SCM) legújabb frissítéseit, hogy segítse a szervezeteket rugalmas ellátási láncok felépítésében.
“Az elmúlt 12 hónap a határig feszítette az ellátási láncokat, amikor a szervezetek a COVID-19 által okozott problémák, a változó globális kereskedelmi megállapodások, az ügyfelek megváltozott igényei és számos más előre nem látható körülmény között őrlődnek.” – mondta Rick Jewell, az Oracle Applications vezető alelnöke. „Az Oracle Cloud SCM új funkióival segítjük ügyfeleinket abban, hogy eligazodjanak ebben a bonyolult rendszerben és alkalmazkodóképesebb vállalkozásokat építhessenek, amelyek képesek reagálni a mai és jövőbeni kihívásokra is.”
Az újítások között szerepel például az Oracle Logistics Digital Assistant, amely valós idejű információkhoz ad hozzáférést az ellátási lánc információihoz egy digitális asszisztens alkalmazáson keresztül. Az Oracle AI Planning Advisor az ellátási lánc tervezésbe ágyazott mesterséges intelligencia képességeket használ új termék bevezetését optimalizáló ajánlások megjelenítésére, és lehetővé teszi, hogy a felhasználók jelenlegi és várható gyártási zavarokra reagáljanak.
Az Oracle új innovációk sorozatát jelentette be ügyféladat-platformján belül is. Az Oracle Unity legújabb frissítései lehetővé teszik a B2B és a B2C marketingszakemberek számára, hogy kiküszöböljék a költséges és összetett ügyféladat-integrációs projekteket azáltal, hogy egyetlen platformot használnak, amely egyesíti az összes ügyféladatot, és lehetővé teszi, hogy azok gyorsan és egyszerűen aktiválhatók legyenek a meglévő üzleti folyamatokban.
Az Oracle Unity egy olyan ügyféladat-kezelő platform, amely összegyűjti az online, offline és harmadik féltől származó ügyféladatokat, majd beépített gépi tanulási algoritmusokkal javaslatot tesz a következő lépésre a meglévő üzleti folyamatokon belül.
Az Oracle Cloud Human Capital Management (HCM) újításai a HR részlegek és a munkavállalók életét is megkönnyítik. Az új funkciók között találhatók a személyre szabható “munkavállalói életutak”, amelyek végigvezetik a munkatársakat a különféle élethelyzeteken és hozzájuk kapcsolódó feladatokon, mint például az irodai környezetbe való visszatérés, vagy a pozícióváltás. Emellett az újítások nagyban támogatják a cégen belüli mobilitást, hogy a HR rendszer könnyen tudja követni az időszakosan más feladatot végző munkavállaló igényeit vagy akár a karrierváltást házon belül. Mindez a rugalmas, a folyamatosan változó körülményekhez könnyen igazodó szervezet felépítését segíti elő, amire nagy szükség van a jelenlegi helyzetben.