Maricsek Miklós és Notheisz Ivett is részt vett a MARB déli régiójának harmadik állomásán, a Bakonya Kupán. Az MR Racing SE kaposvári pilótája a következő aszfaltos ORB futam, a Székesfehérvár Rallye miatt állt rajthoz a Pécs környéki Rallye Sprinten.
Maricsek Miki és csapata Bakonyán értékes adatokat gyűjtött az R4-es Mitsubishi Lancerről, amire szükségük is van ahhoz, hogy eredményesen tudjanak majd szerepelni a Rallye Bajnokság második félidejében.
„Köszönhetően a szervizcsapat munkájának, az autó a Veszprém Rallye után egy héttel már hadra fogható állapotban volt, így szigorúan teszt jelleggel vágtunk neki a bakonyai futamnak. Azt azért sajnálom, hogy az időeredményeket nem lehet online követni, de ezt is megoldottuk, mert az egyik csapattagunk ott volt a beíróban és feljegyezte az összes Licenszes páros időeredményét, majd táblázatba szedte, így tudtunk kicsit hasonlítgatni.
Szombaton esküvőn voltunk és természetesen nem fogyasztottam alkoholt, de csak a menyasszonytánc után távoztunk, ezért vasárnap fáradtabb voltam az átlagosnál. Érezhető volt a kialvatlanság, meg az is, hogy szombaton egész nap rohantunk, tréningeztünk, megcsináltuk az adminisztratív és a technikai átvételt, gumikat válogattunk a szervizcsapattal, így az első konzekvencia, amit levontunk a hétvégi futamból, hogy verseny előtt pihenni kell! Ez a legfontosabb ezeknél az autóknál, mert nem lehet csak úgy odaállítani és megcsinálni egy versenyt. Valószínű, hogy emiatt volt az első gyorsaságin az a nagy forgás, amit talán ki lehetett volna kormányozni, de belülről azt éreztem, hogy ez nem megoldható. Inkább elvettem a gázt és a Mitsubishi átcsapott jobbra, de szerencsénkre csak az árok szélén lógtunk egy kicsit és az ott lévő kőkorlátot is csak megközelítettük, de nem találtuk el. Bakonyán gumikat próbálgattunk, és egy másik difit használtunk hátul, egy erősebbet és az volt a probléma, mert nem tudtuk megmelegíteni a gumikat, hidegek voltak az abroncsok. Ráadásul egy keményebb keverék volt fenn, így a szakasz elején egyáltalán nem volt tapadásunk. Egy rossz mozdulat, egy rossz gumiválasztás és ez lett belőle. Szerencsésen megúsztuk, de azért ez rányomta a bélyegét az egész napra, mert óvatosabban közlekedtem utána.
Ami még pluszt jelentett Bakonyán, hogy az utolsó három gyorsaságin leesett az eső és elég rég, tavaly a Mecsek Rallye-n mentünk utoljára vizes aszfalton, így ilyen körülmények között is tudtunk tesztelni. A tanulság az, hogy ha van időnk és energiánk, nem szabad kihagyni a rallye sprinteket, mert kilométert és adatokat lehet gyűjteni, ami a fejlődésünket szolgálja. Szóval én nagyon örülök, hogy részt vettünk a Bakonya Kupán!”