Bevételcsú​cs októberben a TV2-nél

A TV2 reklámbevétele októberben megdöntötte az elmúlt három év rekordját. A TV2 bevétele októberben az előző évhez képest 10%-ot, a publikált előrejelzéshez képest 12,5%-ot nőtt, ezzel jelentősen növelve piaci részesedését a konkurenciához képest. Mindemellett a TV2 kábelcsatornái megötszöröztek bevételüket.

A TV2 reklámbevételeinek adatait a PWC auditálja, az októberi auditált bevételi eredmények november 20-án kerülnek publikálásra. A kereskedelmi csatorna azonban ebben a hónapban nem csupán a reklámbevételeire, de nézettségére is egyre büszkébb lehet. A főműsoridőben hétről hétre erősödő csatorna napi reality-je, az Édes Élet heti rendszerességgel dönti meg saját nézettségének rekordját (2013. október 17-én 18-49-es célcsoportban 22,2% SHR%). Az Édes Élet mellett a kiváló nézettséget hoz a TV2 új event műsora, a Sztárban Sztár is, melynek második adása 27,3%-os közönségaránnyal zárt, míg second screenen a rovatoldala október 11-e óta több mint 700.000 egyedi látogatót vonzott, a produkciók videóit pedig összesen 600.000-szer indították el. A helyi gyártású műsorok mellett októberben az Xa-faktornak alternatívát nyújtó Moziverzum is megerősödött, a hónap első három hetében átlagosan 7,26%-os AMR%-t elért premier filmek 75%-os növekedést mutatnak szeptember utolsó két hetének átlagához képest.

Az ősz sikereket hozott a tavaly novemberben elindult SuperTV2 számára is. A csatorna két új márkájával – Pimasz úr: 4,4% SHR%, Kasza!: 3,2 SHR% – idén ősszel magabiztosan megelőzi a szintén tavaly indult RTL II-t.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*