A Baobab Travel honlapján értesítette utasait, hogy 2015. január 26-tól nem tudja folytatni utazásszervezői tevékenységét.
Mint írják: “a magyar utazási piacot sok éve sújtó válság rendkívüli módon sújtotta az iparágat, így őket is. A szűkülő piac, a csökkenő fizetőképes kereslet, a kiélezett konkurenciaharc, a folyamatos árfolyam ingadozások és árháború nem teszik lehetővé a gazdaságos működést. A folyamatos működés pénzügyi feltételei már nem biztosíthatóak.”
A jelenleg külföldön tartózkodó utasok hazautaztatása biztosított, felelősségbiztosítójuk az Aegon Magyarország Zrt. A Biztosítótársasággal felvették a kapcsolatot, és minden szükséges információt, adatot, egyéb segítséget megadnak a helyzet megnyugtató rendezéséhez.
Kérik, hogy a kárigényt mielőbb jelezze mindenki az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. Ügyfélszolgálatánál, (1091 Budapest, Üllői út 1, telefon (06-1)477-4800, e-mail: ugyfelszolg@aegon.hu)
A kialakult helyzetért az utasok és a partnerek elnézését és megértését kérik.
Forrás:turizmus.com