Vadonatúj game-show formátumot vásárolt a TV2. A BOOM! című vetélkedőt az év második felében tűzi műsorra a csatorna, mely műsorvezetői castingot is indít az új formátumhoz.
A TV2 a Cannes-i filmvásáron megszerezte az izraeli Keshet International legújabb game-show formátumának jogait. A BOOM! a különböző vetélkedők szellemi és fizikai próbatételeit ötvözi az akciófilmek feszültségével, izgalmával és a videojátékok szórakoztató erejével: egy 4 játékosból álló csapatnak kvízkérdések helyes megválaszolásával szigorú időhatáron belül 8 bombát kell hatástalanítania.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét a Cannes-i filmvásár (mipTV) legtöbbet emlegetett formátumát tudhatjuk magunkénak a Keshet International jóvoltából. Az ének iskolája sikere és az előkészítési fázisban lévő Rising Star után a BOOM! lesz a harmadik Keshet formátum, melyet átveszünk. A TV2 élen jár az innováció, az új műsorformátumok piaci bevezetésének terén, amit az elmúlt időszakban számos új program bevezetésével bizonyítottunk. Fantasztikus dolog, hogy ezúttal is mi hozhatjuk el a magyar közönségnek ezt a vadonatúj műsort – nyilatkozta György Bence, a TV2 program – és hírigazgatója.
– A BOOM! futótűzként terjed világszerte, s nagyon izgalmas együttműködni régi barátainkkal a TV2-nél, akik elviszik show-műsorunkat Magyarországra – mondta a Keshet vezérigazgatója, Alon Shtruzman.
A BOOM! óriási sikerrel mutatkozott be Izraelben. Az április 3-i bemutatásakor nézettségi rekordokat döntött, és az ország eddigi legnézettebb game-show-ja lett. Az izraeli premiert követően a formátumot eddig a spanyol Atresmedia, az amerikai FOX, a francia TF1 és a belga VTM vásárolta meg. A BOOM! magyar adaptációját a TV2 az év második felében tűzi műsorra. A show házigazdáját műsorvezetői castingon fogja kiválasztani a csatorna.