A második helyen debütált új csapatában, a Tomracing Motorsport Team-ben Borsay Szabolcs.
A korábbi magyar bajnok, 2002-ben Guinness rekordot felállító – 200,78 km/óra végsebesség menetiránynak háttal ülve a motoron – dragversenyző Kunmadarason kezdte meg szereplését a Magyar Köztársaság Dragbike bajnokságának Competition kategóriájában. Szabolcs a helyezésével igen, az elért idejével – apró technikai okok miatt nyolcas időt tudott csak menni a ¼ mérföldes (402,33 méter) távon – viszont nem elégedett, ugyanakkor elárulta, tökéletes motorral sem tudta volna a korábbi többszörös német bajnokot, Karl-Heinz Weikumot legyőzni, aki az Eb-re való felkészülésének fontos állomásaként tekintett a versenyre. Csapatfőnöke, Miklósy Tamás szerint versenyzőjének nincs oka a csalódottságra, és további kemény munkával nagyon szép eredményt érhet el az idei szezonban. A következő gyorsasági motoros magyar bajnokira készülő Biel Richárd, Dér Zoltán és Csutak Péter is elindult a versenyen, hogy tovább csiszolják a rajttechnikájukat. Ez annyira jól sikerült, hogy Dér Zoltán és Biel Richárd az elődöntőig jutott, míg Csutak Péter 3. helyen végzett a Road & Ride kategóriában. A csapat másik versenyzője, Gyutai Adrián pedig már Olaszország felé vette az irányt, ahol a hétvégén mutatkozik be az Alpok-Adria bajnokság Superstock 600-as kategóriájában.
Nagyon vártam már a szezonnyitót, és abban bíztam, hogy Kunmadarason egy technikai hibáktól mentes versenyt tudhatok majd magam mögött. A helyezésemmel nem, az időmmel kapcsolatban már kitűztem számszerű elvárást magam elé, ám a technika rakoncátlankodása miatt nem sikerült hetes időt mennem. Így emiatt nem is lehetek elégedett, noha végül bejutottam a döntőbe, ahol a korábbi többszörös német bajnok, Karl-Heinz Weikum vadonatúj motorjával szemben a hibátlanul üzemelő Suzukimmal sem lett volna esélyem a győzelemre. Ő 7,4-es időre volt képes, míg a rakoncátlankodó motorral ezúttal nekem csak a 8,2 jött össze, míg ha minden stimmel, talán a 7,6 elérhető lett volna számomra már most is. Ez a második hely a végén majd sokat érhet az összetettben. Nekiállunk, és a csapattal közösen megtaláljuk a technikai hiba okát, hogy a következő futamon már semmi se hátráltasson a minél jobb eredmény elérésében.
Miklósy Tamás csapatvezető:- Teljes mértékig elégedett vagyok az elért eredménnyel, ugyanis a nap folyamán ritka volt az olyan pillanat, amikor nem a felmerülő apróbb problémákat próbáltuk orvosolni a motoron. Sajnos már a reggeli edzésen szembesülnünk kellett azzal a ténnyel, hogy az új blokk ereje felülmúlta a kuplung teherbíró képességét, de a problémát a délutáni futamokra sikerült megoldanunk. A versenyen ugyan jelentkeztek újabb gondok, amiket a helyszínen szász százalékig nem is tudtunk kijavítani, de így is sikerült bejutnunk a döntőbe, ahol meg kellett elégednünk a második hellyel. Most azonban hazamegyünk, és keményen dolgozunk azon, hogy a jövőben még szebb sikereket érhessünk el, és két hét múlva, Kiskunlacházán már semmilyen technikai gondunk ne legyen.