A STYLE&DIRT divatmárka a brit kormány export- és befektetés-ösztönzési irodájával kötött együttműködési megállapodást.
A kategóriájában decemberi indulása óta egyből világrekorderré váló STYLE&DIRT nevű új magyar divatmárka megállapodást kötött a brit kormány export- és befektetés-ösztönzési irodájával, azaz a UKTI-vel. Ez az egyedülálló lehetőség nagyban segít abban, hogy nemzetközileg is ismertté váljanak a különleges dizájntermékek, és megálmodójuk, George Bass.
“A termékeink magas minősége és egyedi kinézete nemzetközi szinten teljes mértékben megállja a helyét, és mivel már most úgy érezzük, hogy igény is van rájuk, komolyan gondolkodunk a külföldi terjeszkedésben. Ebben nagy segítségünkre van a UKTI, amely teret biztosít a STYLE&DIRT márka számára az angol kereskedelmi piacra való bevezetéshez. Hihetetlennek tartom és egyben nagyon örülök neki, hogy ilyen rövid időn belül ekkora lehetőséget kapott a márka, nagy megtiszteltetés ez számunkra” – mondta George Bass tervező és divatkritikus, aki hozzátette: ezzel párhuzamosan más európai országokba is elkezdenek terjeszkedni, hogy mindenki számára elérhetővé váljanak a STYLE&DIRT termékei.
A UKTI célja, hogy piaci szakértők bevonásával támogassa a nemzetközi terjeszkedésben gondolkodó magyar vállalkozásokat, így tovább erősítve a brit-magyar üzleti kapcsolatokat. Ennek jó példája lehet a most indult együttműködés.
A kapcsolat nem csak gazdasági, hanem kulturális téren is izgalmas lehetőségeket tartogat. A STYLE&DIRT márka alapítója, George Bass folyamatosan azon dolgozik, hogy a legjobb minőségben, legnagyobb választékban kerüljenek a termékei a hazai és hamarosan a nemzetközi boltok polcaira. Az angol piaci bevezetésre különleges egyedi dizájnokkal készül, és a jövőben is tervezi a szigetország által inspirált kollekciók megjelenítését, hiszen az Egyesült Királyság a divatvilág egyik legmeghatározóbb helyszíne, ahol immáron már a STYLE&DIRT márka is fontos szereplővé vált.