Londoni külképviselet hírei
A Magyar Turisztikai Ügynökség az elmúlt évekhez hasonlóan idén is szervezett nemzetközi újságíró utat a Sziget Fesztiválra. Az Egyesült Királyságból 7 újságíró utazott Budapestre augusztus 10-17. között, hogy a Sziget Fesztivál által nyújtott élményen túl a főváros turisztikai attrakcióival, különböző szolgáltatásaival is megismerkedhessenek.
Az újságírók zenei magazinoktól, pl. NME, MixMag; életmód magazinoktól, pl. Cosmopolitan, Glamour online és országos napilapoktól, pl. The Guardian, Trinity Mirror érkeztek hazánkba. Az újságírók egyike a Luxurious Magazine-nak írja a cikkét, így számára külön programot is szervezett a külképviselet, hogy bemutassa Budapest prémium termék kínálatát, szálláshelyeit és éttermeit
A meghívottak listáját a külképviselet és a Sziget Fesztivál brit PR-osai közösen állították össze, igazodva a brit médiafogyasztási szokásokhoz. Fontos szempont volt, hogy a cikkek, vegyesen, a napilapok, magazinok online és mobil felületein is megjelenjenek.
A fesztivál jegyeladásokból kitűnik, hogy a külföldiek közül idén az Egyesült Királyságból érkeztek második legnagyobb számban a fesztiválozók. Számuk évről évre növekszik, a népszerűség növeléséhez pedig a fesztivál után születő cikkek is hozzájárulnak. Az idei study tour nyomán egy cikk már meg is jelent, a fest300.com online magazinban, amely azt hangsúlyozza, hogy a fesztivál milyen nagyszerű közeget teremt egy olyan világban, ahol napjainkban sajnos egyre több problémát okoz a különböző kultúrák békés együttélése. A Sziget célja, ahogy angolul az Island of Freedom név is sugallja, hogy olyan közeget teremtsen, ahol mindenki szabadnak érezheti magát és a sokféleség ünnepelt.
https://www.fest300.com/magazine/sziget-an-oasis-of-diversity-in-an-increasingly-polarised-europe