Idén is díjazta a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) a vállalati felelősségvállalás hazai példaértékű gyakorlatait. Elismerésben részesült a TV2 Csoport társadalmi felelősségvállalási programja, a Süss fel nap!. A cégcsoport CSR Best Practice díjat nyert – egyedüliként a hazai médiumok közül.
A TV2 Csoport a médiapiac egyik legerősebb szereplőjeként kötelességének tekinti, hogy kivegye részét a társadalom számára fontos problémák kezelésében. A „TV2 a jövőért” koncepcióban összefoglalt vállalati filozófiája részeként, 2013-ban indította el a Süss fel nap! programot. A médiacsoport önálló társadalmi felelősségvállalási programja 2014-ben a tehetséget, a tehetséggondozást helyezte középpontba és kiemelkedő képességű gyerekeket, valamint felnőtt segítőiket kereste és mutatta be. A CSR Best Practice díjjal kitüntetett társadalmi felelősségvállalási program 2015-ben tovább folytatódik.
A TV2 Csoport emellett nagy hangsúlyt fektet arra, hogy médiaerejét külső kezdeményezések támogatására is felhasználja, és elkötelezett olyan programokkal kapcsolatban, amelyek a fenntarthatósággal és média-edukációval kapcsolatosan fejtik ki tevékenységüket. A médiacsoport elhivatott a gyermekek védelmét illetően, fontosnak tartja jövőjüket és esélyegyenlőségük biztosítását.
A Magyar PR Szövetség 2007-ben hirdette meg első alkalommal a vállalati felelősségvállalás hazai példaértékű gyakorlatait bemutató CSR Best Practice pályázatot. Az elmúlt néhány évben számtalan kiváló és követendő példát ismerhetett meg a hazai közönség nemcsak a multinacionális cégek, de a hazai nagyvállalatok, illetve a kis- és középvállalkozások szektorából is. A szövetség olyan gyakorlatokat díjaz, melyek megvalósítják a felelős működés elvét, az etikus üzleti magatartás folyamatát a napi működésben és üzleti döntései tükrözik a fenntartható fejlődésre való törekvést, társadalmi érzékenységet.