Indulása óta a múlt hét volt a legerősebb hete a FEM3-nak, a női csatorna heti átlaga főműsoridőben elérte az 1,5% SHR-t a 18-49 éves női célcsoportban.
Július 29-augusztus 4. között a FEM3 átlagos heti közönségaránya főműsoridőben (17.00-24.00 között) a 18-49 éves női célcsoportban 1,5% volt – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból. Ezzel a FEM3 a 2010 január 1-i indulása óta a legerősebb hetét produkálta főműsoridőben, a csatorna számára legfontosabb 18-49 éves női célcsoportban. A 31. héten a női célcsoportban a 17.00-24.00 órás idősávban a FEM3 maga mögé utasított olyan, női tartalmakat sugárzó csatornákat, mint például a Story4, Sorozat+, Story5, LifeNetwork, Film Café.
A TV2-csoport női csatornáján a múlt hét legnézettebb műsora a Tisztességtelen ajánlat című amerikai film volt Robert Redford és Demi Moore főszereplésével, a szombati mozi közönségaránya a 18-49 éves nők körében elérte a 3,69%-ot. A FEM3 az erősödést emellett olyan sikerfilmeknek köszönheti, mint például a Top Gun, a Marie Antoinette vagy a Camille – Egy halhatatlan szerelem története. A múlt heti 1,5%-os átlagnézettségével a FEM3 31. hete egyben az idei év legsikeresebb hete volt teljes napon és főműsoridőben egyaránt a 18-49 éves női célcsoportban.