A tavalyi év első feléhez képest 2016 első hat hónapjában 10 százalékkal nőtt az AAA AUTO-nál azon ügyfelek száma, akik a társaság honlapján választják ki a megvásárolni kívánt gépkocsit. Az AAA AUTO új arculattal és egyszerűbb használattal reagált erre a trendre.
Az AAA AUTO teljesen megújította honlapját, amelyen a szöveges oldalak, a kínált gépkocsik listái és az egyes autókat bemutató hirdetések is megváltoztak. A fejlesztésnek köszönhetően a társaság weboldalain jóval egyszerűbb lett az autókeresés. A megújult honlap átlátható és könnyen kezelhető keresőmotorral rendelkezik. „Ügyfeleink jelentős része ma már az interneten választja ki, sőt, ott is vásárolja meg autóját, ezért különösen örülök, hogy egyszerűsített és könnyen kezelhető weboldalt bocsáthattunk a rendelkezésükre” – nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO vezérigazgatója.
Az AAA AUTO a weboldala átalakításával csökkentette a honlapon elhelyezett adatok mennyiségét, fejlesztette a menüt és egyszerűsítette az oldal használatát. „Az oldal dizájnjában sokkal inkább emlékeztet az új gépkocsik márkakereskedőinek honlapjára, mint versenytársaink internetes oldalaira. Fejlesztőink külföldi példákból dolgoztak, és a teljes áttervezési folyamatot házon belül bonyolítottuk le” – árulja el Karolína Topolová.
A weboldal új elemeinek egyike a Garázs menüpont. „A felhasználók a kiválasztott autókat elmenthetik a memóriába, a szolgáltatás pedig hasonló gépkocsikat javasol számukra és összehasonlítja azokat. A gyakran használt szűrőket is el lehet menteni a további keresések egyszerűsítésére” – ismereti az új jellemzőket Karolína Topolová.
Az AAA AUTO magyarországi weboldalán összesen 451 191 látogatást rögzítettek májusban. 2015-ben az AAA AUTO Csoport több mint 50 millió látogatást rögzített a cseh, a szlovák, a lengyel és a magyar oldalain, amelyeket 16 millió egyedi látogató keresett fel. Az AAA AUTO magyar honlapján 5 millió látogatást rögzítettek tavaly.