A Szilveszter Rallye-n debütált a Maricsek Racing Team színeiben Sebestyén Roland. A pilóta számára nem csak a csapat, hanem az a Mitsubishi Lancer EVO IV/IX is teljesen új volt, amivel a Hungaroringen rajthoz állt.
Egy Rábaringi tesztet leszámítva a szolnoki pilóta a Szilveszter Rallye-n ült először, turbós, összkerekes versenyautóban, korábban BMW-kel versenyzett. Az egyetlen állandó pontot a navigátor, a rutinos Radó István jelentette Roland mellett.
„Az esti gyors az a várakozásnak megfelelően sikerült. Mehettünk volna egy kicsit gyorsabban, de nem akartuk elsietni, mentünk egy biztonságit, mert úgy gondoltuk, hogy hosszú lesz még a másnap. Radó Pistivel közösen döntöttünk úgy, hogy inkább egy óvatos autózással próbáljuk magunkat szoktatni a Mitsubishihez.
Az első nap az éjszakai gyorsra intermédia gumikat választottunk, másnap viszont meleg sliccekkel rajtoltunk, ami jó választásnak bizonyult, nem is mentünk rosszul, az út sokkal kevésbé volt csúszós, mint várható lett volna. A második gyorson a féktávokkal volt egy kis problémám, volt ahol szembe sütött a nap, ott egy-két helyen kicsit túlmentünk, de azért nem volt olyan rossz. A harmadik szakaszon a rajtban kaptunk egy büntetést, mert beszakadt a kuplung közepe, emiatt berajtoltunk. Kuplung nélkül végigmentünk ugyan a harmadik gyorson, ezt a tolókerekes váltóval büntetlenül meg lehet oldani, azonban a negyedik szakaszon már nem tudtunk elindulni, így ezt az etapot a szervizparkban töltöttük, ahol a fiúk áldozatos munkával, de kicserélték a kuplungot.
A Super Rally szabályai szerint vissza tudtunk állni a versenybe, ahol már higgadtan, normális pulzusszámmal álltunk rajthoz. Egy gondtalan autózással az ötödik gyorson tudtunk is hozni egy abszolút 19. kategória 3. időt, ami szerintem ebben a népes és igen színvonalas mezőnyben nem egy rossz eredmény. Ezen felbuzdulva viszont a 6. gyorson elkövettem egy hibát; az első kanyarban sikerült megforogni. Ez volt a kisebb problémánk, ugyanis elfelejtettem lekapcsolni az ALS-t, ezért az autó nem indult el. Viszont a nézők, illetve a rendezők voltak olyan kedvesek, hogy betoltak minket, így a 6. gyorson sikerült egyet tét nélkül autózni, mert ott álltunk két-három percet egyhelyben, mire beindítottuk az autót.”
A kisebb-nagyobb viszontagságok ellenére az MRT újdonsült pilótája élvezte élete első Mitsubishis versenyét.
„Ahogy mondani szokás: a foglalkozás elérte a célját, nagyon jól éreztük magunkat, mentünk egy jót, talán egy kicsit mutattunk az ellenfeleknek abból, hogy mire számíthatnak tőlünk a jövőben. Én is hibáztam, az autón is kijött egy technikai hiba, de amikor mentünk jól éreztük magunkat és a tempónk is bíztató volt.”